ساخت مقبره شهید گمنام در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر از ساخت مقبره شهید گمنام در محل این تیپ خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ - 05May 2016

ساخت مقبره شهید گمنام در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر

به گزارش دفاع پرس از بوشهر؛ سردار محمدتقی صفری صبح امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به تأثیر فرهنگی شهدا بر فضای جامعه به ویژه بر نسل جوان، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی غنی و پرمحتواست که شهدای اسلام، انقلاب، شهدای حرم و گمنام الگوی کامل و راستین این فرهنگ در جامعه است.

صفری ادامه داد: نسل امروز انقلاب اسلامی گرایش ویژهای به فرهنگ ایثار و شهادت دارند چنانکه دشمنان از این ارتباط قوی به وحشت افتادهاند، بنابراین باید شرایط ارتباط و توسعه این مهم در جامعه فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه شهدا منبع برکت و صفات الهی هستند، افزود: برخورداری تیپ پیاده بوشهر از وجود با برکت شهید و معطر شدن به بوی شهدا و ولایت نعمت الهی است که باید قدردان آن باشیم.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی دارای استوانههای قوی است، تصریح کرد: ولایت فقیه، شهدا و مردم  استوانههای قوی انقلاب هستند.

صفری از ساخت مقبره شهید گمنام در تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر خبر داد و گفت: پیگیریهای لازم برای ساخت مقبره شهید گمنام صورت گرفته و امسال ساختمان آن به اتمام خواهد رسید.

وی از برگزاری یادواره شهید مدافع حرم خبر داد و تصریح کرد: سربلندی و اقتدار کشورمان و توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصههای مختلف علمی و فناوری مدیون جانفشانی و رشادت رزمندگان اسلام در جبهههای حق علیه باطل و در جنگهای نیابتی است.

صفری با بیان اینکه یادواره شهید مدافع حرم نیز نیمه دوم سال برگزار خواهیم کرد، افزود: امروز خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی حرم حضرت زینب (س) و سرزمین سوریه است و بزرگترین آدمهایی که اتفاقات انقلاب امام خمینی را رقم میزنند، کسانی مثل شهدای مدافع حرم هستند که دارند از انقلاب امام که انقلاب واقعی ایران اسلامی است دفاع و خط امام را دنبال میکنند.

نظر شما
پربیننده ها