وصیت‌های جاودان-28/ شهید "جواد رهبر دهقان":

تا زنده‌اید به فکر آخرت باشید

خدای بزرگ سفارش کرده است تا زنده‌اید به فکر آخرت باشید.به راستی برای آن دنیا چه فرستاده‌اید؟ کدام عمل مان در روز جزا ما را نجات خواهد داد؟ عزیزانم عذاب خدا سخت است، مواظب اعمال و رفتارتان باشید و به کرم خدا ایمان داشته باشید.
کد خبر: ۸۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ - 09May 2016

تا زنده‌اید به فکر آخرت باشید

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، جواد رهبر دهقان به محض دریافت دیپلم وارد سپاه شد و لباس فرم پاسداری، کفنی بود برای او که انتظار جانبازی و خونین بودن بدن پاک صاحبش را میکشید و این انتظار در 17 تیر ماه سال 65 در کربلای مهران، ساعت 8 شب به سر آمد و لباس سبز پاسداریاش را با خون سرخ خویش رنگینتر کرد و به مولایش حضرت علی اکبر (ع) ملحق شد.

در ادامه فرازی از وصیت نامه این شهید بزرگوار را میخوانید:

همه یک روز خواهیم رفت و برای هر لحظه لحظه عمر، برای تمام کارهایی که انجام میدهیم، از ما حساب میکشند. از چشم، زبان، دست، گوش و تمامی اعضاء و جوارح بدن. وای بر روزی که خدایی نکرده نتوانیم پاسخگو باشیم و شرمنده حق شویم، عمر همه ما مشخص شده، معلوم است که هرکسی چقدر باید عمر کند و در هر حالتی که باشیم امر خدا مقدر می شود که دیگر برگشتی در آن نیست. خدای بزرگ سفارش کرده است تا زندهاید به فکر آخرت باشید.

به راستی برای آن دنیا چه فرستادهاید؟ کدام عمل مان در روز جزا ما را نجات خواهد داد؟ آیا به شکل یک انسان در محشر حاضر خواهیم شد که ائمه شفاعتمان کنند؟ آیا ما هدفمان در این دنیا جلب رضایت حق بوده است؟ عزیزانم عذاب خدا سخت است، مواظب اعمال و رفتارتان باشید و به کرم خدا ایمان داشته باشید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار