مسئول فرهنگی انجمن پیشکسوتان سپاس مطرح کرد؛

ارائه آثار فرهنگی با موضوع "بیداری اسلامی" و "دفاع از حرم" در جشنواره چشمان آسمانی انقلاب

مسئول فرهنگی انجمن پیشکسوتان سپاس گفت: جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با طرح محورهایی همچون "شهدای بیداری اسلامی و مدافعان حرم"، "مقاومت اسلامی در مقابله با جنایات داعش"، "خاستگاه فکری و فرهنگی داعش" و موضوعاتی از این قبیل بستر مناسبی برای ارائه و نشر آثار فرهنگی و هنری در این زمینه خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ - 09May 2016

ارائه آثار فرهنگی با موضوع

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، ذاکری مسئول فرهنگی انجمن پیشکسوتان سپاس گفت با اشاره به مصادف شدن دومین جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با اعیاد ماه مبارک شعبان و بخصوص ولادت حضرت اباعبدلله الحسین(ع) گفت: روز میلاد حضرت سیدالشهدا فرصت مناسبی برای پاسداشت مقام پاسدار است.

ذاکری اظهار داشت: با توجه به حضور نیروهای پاسدار حریم ولایت، اعم از بسیجی، ارتشی و سپاهی در سوریه و شهادت بسیاری از این عزیزان، ارزشمند است برای نمایش حماسه آفرینی این شهدا همه آحاد جامعه به صحنه بیایند.

وی ادامه داد: با توجه به جنایات روزهای اخیر گروههای تکفیری در سوریه که با حمایت رژیم صهیونیستی و حامیانش و همچنین برخی کشورهای منطقه صورت میگیرد، ضروری است برای به تصویر کشیدن چهره پلید این گروهها از سلاحهای فرهنگی و هنری استفاده بیشتری شود.

ذاکری افزود: با توجه به نحوه عملکرد گروههای تکفیری و استفاده از روشهای فرهنگی در ایجاد انحراف فکری و جذب نیرو، انجام کارهای فرهنگی برای تقابل با آنها بسیار موثر خواهد بود.

این مسئول فرهنگی در ادامه گفت: دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با طرح محورهایی همچون "شهدای بیداری اسلامی و مدافعان حرم"، "مقاومت اسلامی در مقابله با جنایات داعش"، "خاستگاه فکری و فرهنگی داعش" و موضوعاتی از این قبیل بستر مناسبی برای ارائه و نشر آثار فرهنگی و هنری در این زمینه خواهد بود.

وی درپایان تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره که با حمایت مرکز مستند حقیقت، دبیرخانه دائمی مجمع جهانی بیداری اسلامی، بنیاد رسانهای بیان و موسسه فرهنگی هنری فرزندان روح الله در حال برگزاری است و تا 5 مرداد ماه ادامه دارد، میتوانند آثار خود را فقط از طریق سایت جشنواره به نشانی اینترنتی: www.jashnvareh-sepas.ir ارسال نمایند و خبرهای مربوط به جشنواره را از طریق سایت انجمن سپاس به آدرس اینترنتی www.sepasngo.ir و یا کانال تلگرامی telegram.me/sepasngo پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار