دستیار ویژه رئیس‌جمهور:

سایه تحریم‌ها هنوز وجود دارد

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: دولت مشکلات و محدویت‌هایی دارد که مهم‌ترین آن همین بحث تحریم‌ها بود که برداشته شد، اما سایه تحریم هنوز وجود دارد و نیاز داریم که همه در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ - 10May 2016

سایه تحریم‌ها هنوز وجود دارد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ حجتالاسلام "علی یونسی" در جلسه شورای اداری شهرستان فهرج با بیان اینکه مردم جنوب کرمان با فرهنگ و ریشهدار و از یک اصالت بسیار شایستهای برخودار هستند، بیان کرد: یک نمونه بسیار خوبی از اصالتهای تاریخی مردم ایران، مردم جنوب هستند چراکه اصالتهای تاریخی تنها ساختمانهای باستانی نیست، بلکه مهمتر از آثار، مردمان یک منطقه هستند.

دستیار ویژه رئیسجمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی با بیان اینکه مردم یک منطقه موزههای زنده تاریخی و فرهنگی یک کشور هستند تصریح کرد: مردم جنوب کرمان اصیلترین مردم ایران هستند که با اصالت و ریشه خودش تشکیل شده و مانده است و مهمترین نعمت خداوند دین، فرهنگ غنی و خوب ایرانی اسلامی است و اگر یک جامعه یا ملتی فاقد این فرهنگ باشد فقیرتر هم خواهد بود.

یونسی با بیان اینکه مردم جنوب کرمان مردمی زحمتکش، دینمدار، قانع و صبور و همراه با طبیعت هستند ابراز کرد: با این وجود همه با هم زندگی خوبی دارند و با طبیعت کنار آمدهاند شیعه و سنی فرقی نمیکند و همه یک نمونه بسیار زیبا از زندگی اسلامی ایرانی را به نمایش گذاشتهاند.

یونسی خاطرنشان کرد: دولت مشکلات و محدویتهایی دارد که مهمترین آن همین بحث تحریمها بود که برداشته شد اما سایه تحریم هنوز وجود دارد و نیاز داریم که همه در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در جنوب استان کرمان زمینه و استعداد سرمایهگذاری فراوانی وجود دارد و تا این کار صورت نگیرد، بیکاری، طلاق، اعتیاد و... نیز وجود خواهد داشت، گفت: نعمتهای خدادادی یک فرصت طلایی برای گردشگری تاریخی و طبیعی است که در منطقه جنوب وجود دارد و ما باید کاری کنیم که شهری پویا و زنده داشته باشیم تا سرمایهگذاری بهتر صورت گیرد.

دستیار ویژه رئیسجمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی خاطرنشان کرد: ما یک ملت بزرگ و شایسته هستیم و فقر و بیکاری شایسته مردم ایران نیست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار