حجت‌الاسلام علی ایمانی تبار:

سلامت زندگی بدون معنویت تامین نمی شود

مسئول امور استان‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: سلامتی غذایی و معنوی یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی است.
کد خبر: ۸۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ - 14May 2016

سلامت زندگی بدون معنویت تامین نمی شود

به گزارش دفاع پرس از ایلام، حجتالاسلام علی ایمانی تبار، مسئول امور استانهای نمایندگی ولیفقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در گردهمایی حوزه نمایندگی ولیفقیه سازمان جهاد کشاورزی استانهای منطقه 4 اظهار کرد: هر بشری دو نیاز مادی و معنوی دارد.

وی، بابیان اینکه نیاز انسان به مادیات یک نیاز طبیعی است، ابراز کرد: اما یک نیاز معنوی در وجود انسان است که بدون آن انسان نمیتواند راه درست زندگی و سلامت در زندگی را سپری کند که در طول تاریخ بشر از این امر غفلت کرده و مهمترین دلیل رسالت انبیا هم همین امر معنوی است.

حجتالاسلام ایمانی تبار، گفت: مهمترین عاملی که انبیاء آمدهاند این است که به بشر بیاموزند علاوه بر نیاز مادی نیاز به معنویت دارد تا مردم زنده شوند، اگر کسی نیاز مادی را داشته باشد اما از معنویت تهی باشد، تعبیر قرآن کریم این است که او مرده است و نیاز به زنده شدن دارد.

مسئول امور استانهای نمایندگی ولیفقیه در وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به اینکه سلامت زندگی انسان بدون معنویت تأمین نمیشود، تصریح کرد: امروز دنیا و دانشمندان دنیا بر این مسئله اذعان دارند که اگر خدامحوری زندگی بشر وجود نداشته باشد، زندگی پوچ و انسان منحرف میشود و معنویت برای این است که انسانها را بسازد و تحویل جامعه دهد.

وی، با اشاره به اینکه اگر معنویت در کنار یک مجموعه اداری وجود نداشته باشد، ما نباید انتظار یک مجموعه سالم را داشته باشیم، افزود: بررسی میدانی در چندین سال پیاپی  نشان میدهد که جهاد کشاورزی جزو سالمترین ادارات و نهادهای کشور است که این امر مدیون وجود روحانیت و نمایندگی ولیفقیه و بوی و عطر شهدا و همرزمان شهدای جهادگر است.

حجتالاسلام ایمانی تبار با بیان اینکه امروز سلامت غذایی یکی از مسائل مهم است، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف حوزه نمایندگی ولیفقیه در جهاد کشاورزی  پیگیری سلامت غذا و محصول سالم  است که حضور روحانیت معزز در این زمینه نقش مهمی در سلامت غذای مردم داشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار