جشن روز جانباز در شیراز در سایه بارش رحمت الهی

بارش رحمت الهی در شیراز، جشن روز جانباز را طراوتی خاص بخشید.
کد خبر: ۸۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ - 11May 2016

جشن روز جانباز در شیراز در سایه بارش رحمت الهی

به گزارش دفاع پرس از شیراز، در آستانه سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، جشن گرامیداشت روز جانباز در نقاط مختلف فارس برگزار شد.

در شیراز نیز مراسم جشن روز جانباز با حضور جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس در محوطه باز مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار برگزار شد. اما یکی از نکات جالب مراسم امسال، برگزاری این برنامه در زیر بارش باران بود. بارش رحمت الهی موجب شادی شرکت کنندگان و ایجاد شور و نشاطی وصف ناپذیر در میان ایثارگران و خانواده هایشان شد. بارش باران بهاری که در ابتدای مراسم به صورت نم نم آغاز شده بود در فاصله کوتاهی شدت گرفته و فضای مراسم را لطافتی خاص بخشید. بارانی که موجب سپاسگذاری حاضرین به درگاه خداوند متعال شده بود نه تنها در روند برگزاری مراسم تاثیری نداشته بلکه موجب نشاط و شادابی شرکت کنندگان نیز گشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم با اشاره به خاطرات حماسه آفرینی ها و رشادتهای دلاورمردان و شیرزنان این آب و خاک در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این جانبازی و ایثارگری تنها با ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند متعال ، امدادها و کمکهای الهی و قدرت و شجاعت شهدا و ایثارگران ما حاصل شد.

رجبعلی راهی تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران در زندگی، حضرت ابولفضل العباس (ع) را الگو و سرمشق خود قرار داده و با تاسی از غیرت و شجاعت این بزرگوار در میدان های نبرد حق علیه باطل شرکت نموده و حماسه ای عظیم خلق کردند.

وی افزود: جانبازان در دوران دفاع مقدس برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی، اسلام و ارزشهای اسلامی از با ارزش ترین چیز یعنی سلامت خود گذشتند تا امروز ما در سایه امنیت ، آرامش و استقلال زندگی کنیم و خانواده های جانبازان نیز با صبر و استقامت خود حماسه ای بزرگ آفریدند و ما همیشه مدیون این بزرگواری جانبازان و خانواده های بزرگوارشان هستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار