نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با خانواده شهید محمد بلباسی اظهار کرد؛

مدافعان حرم و جوانان شجاع، در زمره یاران مهدی هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در روایات داریم قومی از مشرق برمی‌خیزند و آنها شرایط را برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده می‌کنند و این مدافعان و جوانان شجاع، در زمره یاران مهدی هستند.
کد خبر: ۸۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ - 11May 2016

مدافعان حرم و جوانان شجاع، در زمره یاران مهدی هستند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، آیتالله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در منزل شهید محمد بلباسی شهادت این عزیز را به خانوادهاش تبریک و تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم راه خود را انتخاب کردند و در این انتخاب نه تحمیلی بود و نه تحقیقی، گفت: بلکه این شور، عشق به ائمه(ع)، انجام وظیفه ولایی و دینی بود که آنها را به سوی جبهههای سوریه و مبارزه با عناصر کفر کشاند.

آیتالله طبرسی با بیان اینکه این شهداء نمی توانستند آرام باشند و ببینند حرم ائمه اطهار(ع) مورد حمله و اهانت کفار قرار گیرد، اظهار کرد: به حق روز ولادت امام حسین(ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند چرا که این عزیزان در عمل ثابت کردند و در مقابل کفر و کینه تکفیریها و دشمنان سینه سپر کردند.

وی ادامه داد: در روایات داریم قومی از مشرق برمیخیزند و آنها شرایط را برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده میکنند و این مدافعان و جوانان شجاع، در زمره یاران مهدی هستند.

آیت الله طبرسی تأکید کرد: جوانان ما برای حفظ امنیت ایران اسلامی، عشق و علاقه به ائمه اطهار(ع) و دفاع از حرم عقیله بنیهاشم و ارزشهای شیعی، علیاکبروار جانشان را در طبق اخلاص نهادند و نیت پاکشان را در عمل به منصه ظهور رساندند.

وی در پایان گفت: خداوند سرمایه معنوی شهادت را بر ایران ارزانی داشت و ما باید این نعمت الهی را قدر بدانیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار