امروز؛

مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران در علوم پزشکی زنجان برگزار شد

مراسم تجلیل از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ - 11May 2016

مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران در علوم پزشکی زنجان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از زنجان، مراسم تجلیل از ایثارگران و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی با حضورحجت السلام و المسلمین شیر محمدی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، دکتر بیگلری رئیس دانشگاه، کاظمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی مهدیخانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و جمعی از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار گردید.

در این مراسم، مهدیخانی با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده هستند، گفت: حقی که جانبازان بر جامعه دارند بیشتر از آن چیزی است که بتوان آن را تصور کرد زیرا آنها جان خود را با خدا معامله کردهاند و اجرشان در پیشگاه احدیت محفوظ است.

مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان به جایگاه ایثار و شهادت در جامعه اشاره و تصریح کرد: شعلههای ایثار در دوران دفاع مقدس توسط همین جانبازان و ایثارگران افروخته و اکنون در دفاع از حرمین اهل بیت نیز شلعه ورتر است.

وی افزود: حضور ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا در یک جمع نشان از ادامه راه دفاع مقدس است و باید پشتیبان ولایت باشیم تا به مملکت ما آسیبی نرسد.

در پایان این مراسم از جانبازان دانشگاه علوم پزشکی تجلیل گردید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار