مشاور رئیس بنیاد شهید:

تجدید میثاق با ایثارگران ادامه راه امام راحل است

فریدون فریدونی گفت: دیدار با ایثارگران به معنای تجدید میثاق با آرمانهای آنان و همان ادامه راه امام راحل است و شجره سرسبز انقلاب با خون شهدا آبیاری گشته است لذا ارج نهادن به مقام والای این عزیزان و خانواده‌های آنان وظیفه تمام مسئولین است.
کد خبر: ۸۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ - 12May 2016

تجدید میثاق با ایثارگران ادامه راه امام راحل است

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری، فریدون فریدونی مشاور رئیس بنیاد شهید و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران استان دیروز چهارشنبه 22 اردیبهشت به مناسبت روز جانباز با حضور در منزل جانباز 70 درصد قطع نخاع کامران رحمانی با وی دیدار کردند.

فریدونی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: دیدار با ایثارگران به معنای تجدید میثاق با  آرمانهای آنان و همان ادامه راه امام راحل است و شجره سرسبز انقلاب با خون شهدا آبیاری گشته است لذا ارج نهادن به مقام والای این عزیزان و خانواده های آنان وظیفه تمام مسئولین است.

وی افزود: ایثارگری جانبازان و ایثارگران و صبر و بردباری خانوادههای معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورده است و دیدار با آنان از افتخارات ماست و کمترین کاری است که در مقابل کار عظیم و برگ آنان می توانیم انجام دهیم.

جانباز 70 درصد قطع نخاع کامران رحمانی نیز ضمن تشکر از حضور مسئولین در منزل وی، گفت: بنده و جانبازان امسال من هیچ انتظاری از مسئولین نداریم و همین که به ما سر میزنند و به دیدار ما میآیند بزرگترین هدیه است و همین حضور باعث افزایش روحیه ما می شود که میفهمیم هنوز فراموش نشده ایم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار