حجت الاسلام علی چراغی پور مطرح کرد؛

اعزام ائمه جماعات کانون‌های مساجد ایلام به دوره آموزشی سفیران آسمانی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اعزام ۴۵ نفر از ائمه جماعات استان به دوره ‌آموزشی «سفیران آسمانی» در شهر مقدس قم خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ - 12May 2016

اعزام ائمه جماعات کانون‌های مساجد ایلام به دوره آموزشی سفیران آسمانی

به گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، طی گفتوگویی اظهار کرد: این دوره آموزشی 23 تا 26 اردیبهشت ماه با حضور در مجتمع یاوران مهدی استان قم برگزار میشود.

 وی بابیان اینکه این تعداد روحانی و ائمه جماعات استان فردا در قالب یک کاروان به شهر مقدس قم اعزام میشوند، تصریح کرد: دوره آموزشی شامل 4 دوره آموزشی، 5 موضوع کلاسی، دو موضوع کارگاهی و 3 موضوع همایشی با حضور ائمه جماعات کانونهای مساجد سراسر کشور برگزار میشود.

 مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: نماز، قرآن، سواد رسانهای، مهدویت، اقتصاد مقاومتی، روشهای تبلیغی و مدیریتی در کانونهای مساجد ازجمله موضوعات کلاسی و سبک زندگی اسلامی، مسجد طراز اسلامی و اقتصاد مقاومتی، شیوههای جذب جوانان به مسجد و تحقق تمدن نوین اسلامی نیز ازجمله موضوعات کارگاهها و  همایشهای این دوره آموزشی است.

 چراغی پور، بابیان اینکه در استان ایلام همکاری بسیار خوبی بین ائمه جماعات مساجد و کانونهای فرهنگی و هنری وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت کانونهای مساجد، برنامههای کانونهای فرهنگی و هنری در این استان با محور روحانیون معزز و ائمه جماعات مساجد برگزار میشود.

وی، خاطرنشان کرد: بهطورقطع روحانیون  و ائمه جماعات مساجد نقش مهمی در تقویت و توسعه فعالیتهای کانونهای فرهنگی و هنری و جذب جوانان به مساجد دارند که این امر موجب رونق و توسعه فعالیتهای کانونهای فرهنگی و هنری در استان با استقبال گسترده نسل جوان شده است.

گفتنی است، در دوره آموزشی سفیران آسمانی نزدیک به یک هزار و 800 نفر از ائمه جماعات منتخب استانها حضور دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار