مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ارومیه خبر داد؛

اجرای مدیریت واحد در حوزه نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ دوم پاسدار "سعید قربان نژاد" با تاکید بر لزوم پرداختن جراید و مطبوعات به مباحث دفاع مقدس و سوم خردادماه گفت: تلاش ما ایجاد مدیریت واحد در حوزه نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در استان است.
کد خبر: ۸۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ - 12May 2016

اجرای مدیریت واحد در حوزه نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از ارومیه، سرتیپ دوم پاسدار "سعید قربان نژاد" در نشست هماندیشی با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، ابتدا به تشریح عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخت و ضمن بیان دستاوردهای آن و اهمیت آزادسازی خرمشهر، گفت: مناطق آزاد شده در پی تلفات زیاد دشمن بدست آمد که در این زمینه نقش امدادهای غیبی الهی و همچنین مدیریت حضرت امام راحل و اتحاد، انسجام اقوام و نیروهای مسلح بسیار بارز بود.

وی همچنین بر لزوم پرداختن به مباحث دفاع مقدس و سوم خردادماه در جراید و مطبوعات با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص عدم فراموشی و تحریف دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: اداره کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در زمینه دفاع مقدس مرجعیت دارد و لذا ما تلاش میکنیم از نگاههای جزیرهای کاسته شده تا مدیریت واحد برای نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس اجرایی شود که در اینصورت نتایج بهتری به دست خواهیم آورد.

سردار قربان نژاد افزود: پیگیری میکنیم هر دستگاه و نهادی که بخواهد در حوزه دفاع مقدس آثاری را تولید کند صرفا با هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اقدام کند.

وی در ادامه تصریح کرد: آذربایجانغربی دارای بیش از 100 هزار رزمنده است که باید خاطرات آنها جمع آوری، مستند و مکتوب شده و در جامعه بیان شود.

گفتنی است؛ در این جلسه، هر یک از اصحاب رسانه برای ترویج هر چه بهتر فرهنگ ایثار و مقاومت به طرح دیدگاههای خود پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار