امیر سیاری در دیدار با مدیران پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس:

نقش کارکنان شجاع نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس تبیین شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با جانشین و مدیران پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با اشاره به اهمیت حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بر ضرورت تبیین نقش کارکنان شجاع نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۸۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ - 12May 2016

نقش کارکنان شجاع نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس تبیین شود

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا خداکرمی جانشین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس بهمراه مدیران این پژوهشگاه عصر روز گذشته (چهارشنبه) مورخ 22 اردیبهشت ماه 1395 با حضور در ستاد فرماندهی نیروی دریایی با امیر دریادار حبیباله سیاری فرمانده این نیرو دیدار و گفتوگو کردند.

براساس این گزارش فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور جانشین و مدیران پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در ستاد فرماندهی نیروی دریایی از اهمیت حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و یاد شهدای آن دوران طلایی و ضرورت تبیین و معرفی بیش از پیش نقش یگانها و کارکنان شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصههای نبرد در دوران دفاع مقدس تأکید نمودند و با تشریح موقعیتها و ظرفیتهای دفاعی و پژوهشی این نیرو خواستار همکاری و تعامل بیشتر بین نیروی دریایی و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شد.

همچنین در این نشست صمیمانه موضوعات و محورهای مورد علاقه طرفین مطرح و توافقات راهبردی و عملیاتی برای ادامه همکاریهای دو جانبه صورت پذیرفت.

در بخش دیگر این دیدار سردار "خداکرمی" ضمن ارائه گزارش تصویری از تاریخچه تشکیل، عملکرد، ظرفیتها و اقدامات صورت گرفته مجموعه پژوهشگاه، درخصوص چگونگی تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون "جلوگیری از تحریف و به فراموشی سپرده شدن دفاع مقدس که از خطرات و آسیبهای حوادث بزرگ است" به بیان ضرورتهای تعامل سازنده بین نیروهای مسلح با پژوهشگاه به منظور حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس پرداخت.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر حضور فرمانده و معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، جانشین پژوهشگاه علوم ومعارف دفاع مقدس، روسای پژوهشکدههای پژوهشگاه، معاون مطالعات تحقیقات و آموزش پژوهشگاه، مدیر روابط  عمومی پژوهشگاه و نیز معاونین پژوهشی و نیروی انسانی نیروی دریایی حضور داشتند.

 


 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار