تصویربرداری فیلم سینمایی «بازگشت» در بوشهر آغاز شد

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: تصویربرداری فیلم سینمایی «بازگشت» که روایت زندگی یکی از جانبازان بازمانده از عملیات کربلای چهار در هشت سال دفاع مقدس است در بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۸۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ - 14May 2016

تصویربرداری فیلم سینمایی «بازگشت» در بوشهر آغاز شد

به گزارش دفاع پرس از بوشهر؛ سیدمحمدحسین سیدزاده در آیین آغاز تصویربرداری فیلم سینمایی «بازگشت» در بوشهر با بیان اینکه حوزه هنری بوشهر دارای توانمند بالایی در ساخت و تدوین فیلم دارد اظهار داشت: هنرمندان فیلمساز حوزه هنری بوشهر در بیشتر جشنوارهها و المپیادها حضوری فعال دارند که نشان از توانمندی هنرمندان استان بوشهر است.

وی با اشاره به آغاز تصویربرداری از فیلم سینمایی بازگشت تصریح کرد: پس از اینکه فیلمنامه مورد تأیید قرار گرفت با مشارکت استانداری و حوزه هنری بوشهر عملیات تصویری برداری آغاز شد.

رئیس حوزه هنری بوشهر حمایت از خلق آثار هنری با موضوع دفاع مقدس را یکی از وظایف حوزه هنری عنوان کرد و افزود: یکی از نیازهای جوانان  و آیندگان نشاندادن رشادتهای رزمندگان است و ما با امکاناتی که داریم در این مسیر گام برمیداریم.

سیدزاده با اشاره به اینکه فیلم «بازگشت»  به روایت یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس میپردازد بیان کرد: این فیلم روایت زندگی یکی از جانبازان بازمانده از عملیات کربلای چهار دفاع مقدس است که گذشته خود را فراموش کرده و همسر، خانواده و همسایگان وی با تحمل برخی از رفتارهای خشونت وی که از روی ناآگاهی است، تلاش میکنند تا به او کمک کنند تا سلامت روانی خود را بازیابد.

وی با بیان اینکه نویسنده این فیلم پژوهشهای فروانی داشته است افزود: نویسنده این فیلمنامه پس از پژوهش درباره عملیات کربلای 4 و تقریباً چهار سال پیش فیلمنامه «بازگشت»  به تالیف درآورد که هدف آن نشاندادن گوشه دیگری از زندگی جانبازان و روحیه همکاری و همدلی است.

رئیس حوزه هنری بوشهر با اشاره به اینکه پیشبینی میشود علمیات تصویربرداری این فیلم سینمایی 30 روز به اتمام برسد، افزود: عمده تصویربرداری فیلم بازگشت در بافت تاریخی بوشهر است و صحنههای دفاع مقدس هم در سعدآباد انجام  میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار