در هم‌اندیشی اساتید درس دفاع مقدس تأکید شد

ارتقاء سطح کیفی تدریس درس دفاع مقدس در زنجان

غنا بخشیدن، محتوی بخشیدن و جذابیت بخشیدن به کلاس درس دفاع مقدس می تواند در دانشجو برای حضور در کلاس ایجاد انگیزه کند.
کد خبر: ۸۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ - 14May 2016

ارتقاء سطح کیفی تدریس درس دفاع مقدس در زنجان

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، جلسه هم اندیشی اساتید با هدف ایجاد وحدت رویه در تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اختیاری بودن درس دفاع مقدس افزود: دروس اجباری که دانشجو موظف به گذراندن آن واحد درسی است روش تدریس از آزادی عمل بیشتری برخوردار است. اما در خصوص درس دو واحدی آشنایی با دفاع مقدس، اگر سختگیری های زیادی اعمال شود دانشجو ترجیح می دهد درس تخصصی انتخاب کند تا درس مذکور را انتخاب کند.

وی با در نظر گرفتن ارتقاء سطح کیفی تدریس و مطالب آموزشی عنوان کرد: استقبال و تمایل ارائه درس دفاع مقدس در برخی از دانشگاه ها متفاوت است. بعضی دانشگاه ها علی رغم اینکه تدریس درس ابلاغ گردیده تلاش می کنند تا ارائه نشود و یا کم رنگ شود. اساتید محترم شرایط را به نحوی اداره کنند که دانشجویان از این درس استقبال کنند. به گونه ای که حرمت کلاس حفظ شود و به سرنوشت برخی دروس عمومی تبدیل نشود.

مهدیخانی خاطر نشان کرد: غنا بخشیدن، محتوی بخشیدن و جذابیت بخشیدن به کلاس درس دفاع مقدس می تواند در دانشجو برای حضور در کلاس ایجاد انگیزه کند.

در پایان از علیرضا زینالی به عنوان استاد نمونه درس دفاع مقدس در سطح دانشگاه های استان تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار