سردار نظری:

داشتن روحیه انقلابی خنثی کننده توطئه ­های دشمن است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: جبهه استکبار به این جمع بندی رسیده تا زمانی که روحیه و نگاه انقلابی بر ملت ایران حاکم باشد به اهداف خود نمی رسد، لذا درصدد جایگزینی این نگاه، با رویکرد به انزوا کشیدن مردم کشورمان بر آمده است.
کد خبر: ۸۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ - 15May 2016

داشتن روحیه انقلابی خنثی کننده توطئه ­های دشمن است

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) در جمع بسیجیان گردان های بیت المقدس و کوثر بسیج تربت حیدریه اظهار داشت: تفکر و نگاه انقلابی حرفش این است که با حضور و پشتوانه مردم باید در برابر جبهه استکبار ایستاد و بنا نیست آمریکا به ما دیکته کند که چه نیاز داریم یا چه نیاز نداریم، بنابراین باید با روحیه انقلابی با دشمن مقتدرانه مقابله کرد.

وی ادامه داد: نگاه غیر انقلابی برخی­ ها در کشور بیانگر این است که آمریکا اگر از برخی مسائل داخل کشور از جمله توان دفاعی و موشکی ما ناراحت است، و این دسته افراد معتقدند که ما باید طوری عمل کنیم که به آنها برنخورد، این همان نگاه غیر انقلابی است.

سردار نظری روحیه انقلابی را معطوف به همه عرصه ­های نظام دانست و خاطر نشان کرد: به عنوان مثال این نگاه در حوزه اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی و جلوگیری از واردات بی رویه کالا و مصرف اجناس داخلی محقق می­ شود.

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) در خراسان رضوی اذعان کرد: امروز اگر کسی از گفتن حرف و عمل انقلابی پرهیز می­ کند، آن شخص دیگر انقلابی نیست، بنابراین باید شرایط را بسنجیم و ببینیم که افراد چه مواضع و عملی را از خود بروز می دهند و آن را با نگاه انقلابی مطابقت دهیم.

وی هدف اصلی دشمن را سلطه ­پذیری ملت ایران عنوان کرد و اظهار داشت: جبهه استکبار به این نتیجه رسیده تا زمانی که روحیه انقلابی برملت ایران حاکم باشد به اهداف خود نمی ­رسد، لذا بنا دارد تا دنیای بدون آخرت و معیشت بی عزت را بر ما تحمیل کند و ملت ایران، عزت و استقلال و همچنین اثرگذاری خود در جهان را به دست فراموشی بسپارد، اما باز هم از همین مردم آسیب خورده است.

نظری خاطر نشان کرد: امروز آمادگی و حضور بسیج و نیروهای مسلح باعث شده تا دشمن حتی جرأت فکر کردن به حمله نظامی را به خود ندهد و برای انحراف و نابودی انقلاب اسلامی از صحنه ­هایی همچون؛ جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی وارد عمل شود.

وی ادامه داد: گاهی صحنه ­هایی در منطقه رخ می ­دهد که اقتدار بسیج و قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بیگانگان را حیرت زده می­ کند، لذا آنها پی به این اقتدار برده ­اند و اجازه هیچ­گونه جسارت نظامی را بر علیه کشور نخواهند داد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) یادآور شد: امروز هر کس که با تفکر جبهه استکبار در تعارض باشد در کنار انقلاب اسلامی ایران و جنبش­ های آزادیخواه جهان قرار گرفته، زیرا استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل رو به اضمحلال و نابودی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار