400 برنامه فرهنگی، هنری سوم خرداد در خراسان جنوبی اجرا می شود

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از اجرای بیش از 400 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه سوم خرداد در خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۹ - 16May 2016

400 برنامه فرهنگی، هنری سوم خرداد در خراسان جنوبی اجرا می شود

به گزارش دفاع پرس از بیرجند، مهدی رحیم آبادی معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این برنامه ها با هدف حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری و خودباوری دینی اجرا می شود.

وی در تشریح این برنامه ها، بیان کرد: برگزاری مراسم شکرگزاری در تمام مساجد، نمازخانه و حسینیه های بیرجند در روز سوم خرداد، آذین بندی و تبلیغات محیطی و برپایی ایستگاه صلواتی در دو نقطه شهر از جمله برنامه های اجرایی است.

رحیم آبادی برگزاری مسابقات دوچرخه سواری، پیاده روی خانوادگی، سرکشی از جانبازان، برگزاری شب شعر، خاطره گویی انقلاب و برگزاری یادواره شش شهید ورزشکار روستای سیدان را از دیگر برنامه های اجرایی در سوم خرداد ماه جاری دانست.

وی  ادامه داد: اجرای مارش رزم نوازان ارتش و نیروی انتظامی در چهار میدان اصلی بیرجند و برگزاری صبحگاه مشترک در پادگان ۰۴ امام رضا(ع) از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار