او آسمانی شد

برگزاری جلسه ای در مازندران با بوی شهید مدافع حرم محمد بلباسی

جلوی برگه حضور غیاب مسئولان استانی در جلسه ستاد ارتحال امام(ره) مازندران وقتی به اسم شهید بلباسی که می‌رسیم باید می‎نوشتیم او آسمانی شد.
کد خبر: ۸۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۲ - 16May 2016

برگزاری جلسه ای در مازندران با بوی شهید مدافع حرم محمد بلباسی

به گزارش دفاع پرس از مازندران، جلسه هماهنگی اعزام زائران مرقد مطهر امام راحل امروز در استانداری مازندران به دبیری معاون هماهنگکننده سپاه کربلای مازندران و به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد.

در این جلسه جای خالی یک مرد که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، به خوبی احساس میشد.

آن مرد در باران رفت، او رفت تا ما زنده باشیم و امنیت داشته باشیم، رفت تا ثابت کند که راه امام راحل همچنان ادامه دارد.

شهید محمد بلباسی را میگویم، مسئولیت سازمان راهیان نور سپاه کربلای مازندران آخرین سمتی بود که در اختیار داشت، اما رفت تا ثابت کند که رهروی خوبی برای دوستان شهیدش است، جای خالی او با قاب عکسش پر شد ولی با اقدام عملی و تقدیم جان خویش ثابت کرد که مطیع امر امام و رهبرش است.

جلوی برگه حضور غیاب مسئولان استانی وقتی به اسم شهید بلباسی که میرسیم باید مینوشتیم او آسمانی شد.

شهید بلباسی دغدغه ترویج فرهنگ شهدا را داشت، دغدغه داشت تا منویات امام راحل و پس از آن رهبر انقلاب اسلامی ایران بهخوبی اجرا شود.

در راه ترویج فرهنگ شهادت تلاش بسیاری زیادی کرد، پرکار و پرانرژی در سمتهایی که داشت فعالیت میکرد، بیشتر از توان خویش کار میکرد.

شهید مدافع حرم محمد بلباسی سال گذشته در همین جلسه دغدغه داشت که نحوه اعزام زائران باید بهصورت مناسب انجام شود.

امسال یاد و خاطره این شهید در سالن جلسه استانداری مازندران و در جلسه مربوط به ارتحال امام(ره) زنده شد و با شهادت خویش ثابت کرد که در زمان حیات خویش برای ترویج اسلام ناب محمدی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کرد و در نهایت با تقدیم خون خویش بهصورت عینی و عملی فریاد زد: اماما اگر چه شما در بین ما نیستی ما گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی ایران اجازه نخواهیم داد چراغی که در کشور برافروخته شد خاموش بماند، اگر چه ممکن است در این راه به شهادت برسیم.

شهید بلباسی و دیگر شهدای مدافع حرم مازندران به حق تکلیف خویش را ادا کردند و با تقدیم خون خویش حجت را بر همه تمام کردند که مدافعان اسلام ناب محمدی اجازه نخواهند داد استکبار نهتنها در سرزمین ایران اسلامی بلکه در دیگر بلاد اسلامی پا از گلیم خویش درازتر کند.

در همین ارتباط  علیرضا یونسی معاون سیاسیامنیتی استاندار مازندران اظهار کرد: شهدای مدافع حرم، جانانه از حریم اهل بیت(ع) دفاع و مردانه ایستادگی کردند.

علیرضا یونسی اضافه کرد: این شهدا جوانمردانه شهید شدند تا حرم امن اهل بیت(ع) برقرار و پایدار باشد و ما مدیون جانفشانی شهدای عزیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: درست است که آنها انسانصورت بودند ولی فرشتهسیرت بودند که در دفاع از دین تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند.

معاون سیاسیامنیتی استاندار مازندران تأکید کرد:  آنها با شهادت خویش جامعهای را به تحرک واداشتند و یک جاذبه الهی در سطح کشور ایجاد کردند، شهادت رزمندگان در حرم جامعه را به تحرک وا داشت، مردم با عشق، میل، رغبت در مراسم شهدا حضور یافتند.

یونسی با اعلام اینکه با شهید بلباسی ارتباط داشتم، شیفته اخلاق پسندیده و انگیزه الهی این شهید شدم، گفت: شهید بلباسیها عطر خدا را به مشام جان آدمی میرساندند و انقلاب ما به پایداری این جوانمردان پایدار ماندند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار