امام جمعه یزد:

جانبازان مظهر قدرت ایران اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این مراسم که معاون سیاسی امنیتی استاندار و نماینده منتخب یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، جانبازان را مظهر قدرت ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ - 16May 2016

جانبازان مظهر قدرت ایران اسلامی هستند

به گزارش دفاع پرس از یزد، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام جانباز جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان با حضور در مرکز توانبخشی ثامن الائمه یزد با جانبازان نخاعی دیدار کردند و از صبر و مقاومت آنان تجلیل کردند.


نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این مراسم که معاون سیاسی امنیتی استاندار و نماینده منتخب یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، جانبازان را مظهر قدرت ایران اسلامی دانست و افزود: به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان عزت و عظمت میهن اسلامی در سطح منطقه و جهان برقرار شده است.


آیت الله ناصری با اشاره به اوضاع خاص منطقه که بی شباهت به منطقه جنگی نیست تصریح کرد: اینکه ایران در چنین شرایطی در کمال آسایش و آرامش به سر می برد، حاصل نمایش قدرتی است که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند.


مدیرکل بنیاد یزد نیز در این مراسم حضور مدیران در جمع جانبازان را نشانه قدرشناسی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی از جانبازان و ایثارگران است که برای حفظ امنیت کشور سلامتی خویش را از دست دادند.


احمد ابراهیمی انتقال میراث ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان را خواستار شد و از جانبازان خواست در این راه قدم بردارند و با بیان خاطرات خود جوانان میهن اسلامی را با حماسه رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل آشنا کنند.


اجرای سرود، مولودی خوانی و برنامه های فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار