جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان آوج تشکیل شد

جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان آوج به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در ساختمان فرمانداری این شهر تشکیل شد.
کد خبر: ۸۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ - 27May 2016

جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان آوج تشکیل شد

به گزارش دفاع پرس از قزوین، در این جلسه که روز گذشته در فرمانداری آوج تشکیل شد سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی شهدا را میراث فرهنگی کشور دانست و تدفین شهدای گمنام را در مناطق مختلف نزول برکات و تقویت روحیه ایثار و خودباوری در جوانان عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که این شهدا را امامزادگان عشق نامیدند تصریح کرد: تکریم هرچه بیشتر این شهدا  وظیفه ماست و با توجه به علاقه مردم شهرستان آوج به شهدای گمنام که تبلور آن در مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام دیده شد، تسریع در روند ساخت یادمان جهت استفاده هرچه بیشتر از برکات این شهدا تأکید و این موضوع را خواست مردم دانستند.

در ادامه این جلسه علی اکبرسلیمانی فرماندار شهرستان آو جا با اشاره به طولانی شدن مدت ساخت یادمان شهدای گمنام را دغدغه مسئولین این منطقه نیز دانست .

سلیمانی با اشاره به طولانی شدن مدت زمان ساخت یادمان شهدای گمنام، بازه زمانی یک ماهه را برای طراحی این بنا تعیین و ساخت یادمان در کوتاهترین زمان ممکن را تأکید کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار