برگزاری جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در سمنان

جشنواره نقاشی کودک و نوجوان استان سمنان با موضوع "دفاع مقدس" در ایام آزادسازی خرمشهر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ - 28May 2016

برگزاری جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در  سمنان

به گزارش  دفاع پرس از سمنان، جشنواره نقاشی کودک و  نوجوان استان سمنان با موضوع "دفاع مقدس" در ایام  آزادسازی خرمشهر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برگزار شد.

 اهداف برگزاری  جشنواره :

- اطلاعت از فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

- استان سمنان دارای 48 آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی (تحت پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ) و 24 آموزگاه کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان می باشد که در مجموع که حداقل 5000 نفر را تحت پوشش دارند. تا به حال 12 آموزشگاه که حدود 300 کودک و نوجوان را شامل می شود در4 جشنواره قبلی شرکت کرده اند که ان شاء الله با تمهیداتی که اندیشه شده است در جشنواره آتی با احتساب شرکت کنند گانی از ژایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی مساجد و... تعداد شرکت کنندگان از مرز 000/20 نفر خواهدگذشت ،ان شاء الله .

- حمایت از استعداد های درخشان کودکان و نوجوانان.

- زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان غیور انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قلوب زلال کودکان و نوجوانان استان به عنوان بهترین شیوه انتقال ارزشهای انقلاب اسلامی به نسل آینده.

- به خاطر گستره رقابتی سالم و پر هیجانی که جشنواره ایجاد می کند انگیزه لازم برای کودک و نوجوان استان ایجاد می کند که در طول سال ارتباط معنوی و هنری با جشنواره حفظ شود.

- افزایش ضریب امنیت ملی با آماده نگه داشتن اذهان کودکان و نوجوانان در مدار مقاومت در برابر تجاوز که کودکان امروز مردان آینده کشور هستند و لاجرم اقتدار کشور و آرامش جامعه به صلابت و پایمردی آنان خواهد بود.

   برگزار کنند گان و حامیان مالی جشنواره

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان ـ سازمان بهزیستی استان سمنان ـ اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ـ حوزه هنری استان سمنان ـ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان ـ کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان استان سمنان ـ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ـ بنیاد شهید و امور ایثار گران استان سمنان ـ سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان بودند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار