تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دیدار اهالی سینما با رئیس جمهور یک نقطه قوت بود

اصغری با اشاره به دیدار صمیمانه هنرمندان با رئیس جمهور گفت: در این دیدار شرایط خوبی فراهم شد تا دوستان هنرمند از دغدغه و مشکلاتشان بگویند و نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنند.
کد خبر: ۵۱۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰ - 18April 2022

«ابراهیم اصغری» تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به مراسم دیدار و ضیافت افطار رییس‌جمهور با گروه‌های مختلف هنری اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی سال‌های اخیر دیدار رئیس جمهور با هنرمندان را می‌توان یک نقطه قوت دانست.

وی درباره دیدار صمیمانه هنرمندان با حجت‌الاسلام رئیسی گفت: به نظرم با توجه به جمعی که دعوت شده بود فارغ از هرگونه جناح و دسته بندی، فضای بسیار صمیمی و خوبی فراهم شده بود. از نقاط قوت این دیدار حضور جمعی از هنرمندان بعد از مدت‌ها همه‌گیری کرونا بود خصوصاً اینکه رئیس جمهور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرایط خوبی فراهم کرده بودند تا دوستان هنرمند از دغدغه و مشکلاتشان بگویند و نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنند.

این تهیه کننده سینما تصریح کرد: در این دیدار نکات مختلفی در رشته‌های مختلف هنری مطرح شد که‌حجت‌الاسلام رئیسی آن‌ها را یادداشت کرد و در پایان صحبت دوستان توضیحاتی ارائه کرد و روی نکاتی نیز تأکید داشت. همچنین رئیس جمهور بیان کرد که دولت آمادگی دارد تا با همکاری هنرمندان مشکلات سینما و سایر هنر‌ها را بررسی و به حل و فصل آن‌ها بپردازد تا شرایط بهتری برای سینما و سایر هنر‌ها فراهم شود.

اصغری ادامه داد: در پی صحبت یکی از دوستان که گفتند من به شما رأی نداده‌ام و جمعی از هنرمندان در این محفل حضور نیافتند هم رئیس جمهور پاسخی مناسب داد که بنده رئیس جمهور تمام مردم هستم چه رأی داده باشند چه رأی نداده باشند، اما دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی تعامل با همه هنرمندان را فاقد از هر جناح بندی دارد.

اصغری در پایان گفت: در این دیدار صمیمانه مسائل خوبی مطرح شد و دولت به طرح‌ها و برنامه‌های خوبی اشاره کرد که امیدوارم این صحبت‌ها و طرح و برنامه‌ها با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان در هر گروهی در مرحله عمل محقق و به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار