امیر سرتیپ «گلفام» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دولت آیت‌الله رئیسی به دور از مسائل جناحی مشکلات کشور را حل کرد

جانشین معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دولت شهید رئیسی با نگاه به داخل و اتکا نکردن به وعده‌های نظام سلطه، مشکلات کشور را به‌ویژه در حوزه اقتصادی به دور از هرگونه مسائل جناحی و سیاسی‌کاری، حل کرد.
کد خبر: ۶۶۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۳ - 23May 2024

امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» جانشین معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه دولتِ آیت‌الله رئیسی یکی از انقلابی‌ترین دولت‌ها بوده است، اظهار داشت: ایشان زمانی مسئولیت قوه مجریه را عهده‌دار شد که بسیاری از مشکلات اقتصادی از سال‌های گذشته و به دلایل مختلف به جامعه تسرّی یافته و تصور عده‌ای بر این بود که برای حل مشکلات کشور بایستی مواضع کشورمان در مقابل نظام سلطه، ملایم‌تر شود.

امیر سرتیپ گلفام

امیر سرتیپ گلفام ادامه داد: این در حالی است که بر اساس آموزه‌های اسلام و همچنین فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ما باید ضمن نفی نظام سلطه از استقلال کامل برخوردار باشیم؛ یعنی با تکیه بر توان داخلی و توانمندی‌های بسیار زیاد کشورمان، مشکلات را حل کنیم. 

جانشین معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: دولت شهید رئیسی با نگاه به داخل و اتکا نکردن به وعده‌های نظام سلطه، عزم خود را بر این قرار داد که معضلات و مشکلات کشور را به‌ویژه در حوزه اقتصادی که بر اثر تحریم سنگینِ به‌جای‌مانده از سال‌های گذشته به وجود آمده است، با تلاشی همه‌جانبه و به دور از هرگونه مسائل جناحی و سیاسی‌کاری، حل کند.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی زمانی دولت را تحویل گرفت که صادرات نفت ما به کمتر از ۱۰۰ هزار بشکه در روز رسیده بود و برخی معتقد بودند که برای بهبود وضعیت کشور باید چراغ سبز‌هایی را به غرب نشان دهیم؛ اما ایشان با تلاش مجاهدانه و نگاه به ظرفیت‌های داخلی، در زمینه صادرات نفت و واردات کالا‌های مورد نیاز اقدامات خوبی را انجام داد.

امیر سرتیپ گلفام همچنین با اشاره به تلفات زیادی که کرونا در دوره دولت قبل به کشور تحمیل کرده بود، گفت: با تلاش‌های پی‌گیرانه آیت‌الله رئیسی و اتکا به توان داخلی توانستیم نیازهای کشور در زمینه واکسن کرونا را رفع کنیم.

جانشین معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر لزوم تبیین تلاش‌های شهید آیت‌الله رئیسی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور، عنوان کرد: شاید الان با نقطه مطلوب فاصله داشته باشیم، ولی تلاش‌های مؤثری از سوی این دولت صورت گرفته است که باید درباره آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.

وی درخصوص نحوه تعامل دولت با نیرو‌های مسلح هم گفت: دولت آیت‌الله رئیسی در این حوزه بهترین عملکرد را نسبت به سایر دولت‌ها داشته است. نیرو‌های مسلح نیز در تمامی عرصه‌ها همیار و حامی دولت بوده‌اند؛ به‌خصوص در حوزه محرومیت‌زدایی تمامی ظرفیت خود را پای کار آوردند تا معضلاتِ بخش زیادی از مردم در سراسر کشور برطرف شود.

امیر گلفام با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی مانند نیروهای مسلح، خود را سرباز نظام می‌دانست، افزود: بهترین سطح همکاری بین نیرو‌های مسلح و دولت را در دولت آیت‌الله رئیسی شاهد بودیم و مطلوب است که دولت‌های بعدی نیز از دولت سیزدهم الگوبرداری کنند تا بتوانیم دست در دست هم مسیر پیشرفت را ادامه دهیم.

جانشین معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح در رفع مشکلات مردم به هیچ عنوان کوتاهی نکرده، با همت مضاعف به دولت کمک کرده‌اند و از این پس هم یار و یاور دولت خواهند بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار