وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

آیت‌الله رئیسی در خستگی‌ناپذیری چهره‌ای منحصر به فرد بود

امیر سرتیپ آشتیانی گفت: آیت‌الله رئیسی در خستگی‌ناپذیری، شبانه‌روز کار کردن، تلاش کردن و با اخلاص حرکت کردن چهره‌ای منحصر به فرد بود.
کد خبر: ۶۶۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲ - 22May 2024

آیت‌الله رئیسی در خستگی ناپذیری چهره‌ای منحصر به فرد بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  امروز در گفت‌وگوی زنده با شبکه سه سیما با اشاره به ضایعه دردناک شهادت آیت‌الله رئیسی و ضمن تسلیت به ملت شریف ایران اظهار داشت: مرگی به جز شهادت برای ایشان متصور نبود.

امیر آشتیانی ادامه داد: تمام کسانی که با ایشان در ارتباط بودند به دو ویژگی اساسی خدمت با اخلاص برای مردم و خستگی‌ناپذیری ایشان اذعان داشتند و در تمام سفرهایی که با ایشان داشتیم این ویژگی‌ها کاملاً آشکار و هویدا بود.

وزیر دفاع با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی به جهت تحلیل موقعیت‌ها و شرایط حساس کشور یک شخصیت ممتاز و چهره ی شاخص بود؛ تصریح کرد: ایشان در شرایط سخت به خصوص در شورای عالی امنیت ملی با اتخاذ تصمیمات راهبردی، منطقی، دقیق و قاطعانه باعث هدایت و عبور کشور از موقعیت‌های حساس و بحرانی شدند.

وی با اشاره به حضور شخصیت‌های برجسته جهان در مراسم گرامیداشت آیت‌الله رئیسی گفت: ایشان توان بسیار خوبی در نفوذ به اذهان و قلوب داشت و پیگیر یک دیپلماسی فعال در حوزه های سیاسی، دفاعی و اقتصادی بودند که ثمره آن، اقتدار نظام در صحنه های منطقه‌ای و بین‌المللی است.

امیر آشتیانی  با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی یک رئیس جمهور تمام‌عیار بود، افزود: البته کشور ما نشان داده است که آدم خودساخته بسیار داریم و تاریخ انقلاب نشان داده است همواره هر اتفاقی که افتاده، کشور و نظام مسیر را ادامه داده است و به فضل خدا قطعا آینده بسیار روشنی در انتظار کشور است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آیت‌الله رئیسی در خستگی‌ناپذیری، شبانه‌روز کار کردن، تلاش کردن و با اخلاص حرکت کردن یک چهره منحصر به فرد بود و هوش بسیار سرشاری در اتخاذ تصمیمات داشتند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار