تشییع رئیس جمهور شهید در بیرجند/ حضور پرشور مردم برای وداع+ فیلم

خیل عظیم جمعیت امروز به این محل آمده است تا پیکر رئیس‌جمهوری را تشییع کند که از ۲۱ سالگی تا ۶۳ سالگی، عمرش را برای خدمت به ملت ایران به ویژه مناطق کم‌برخوردار صرف کرد و مزد جهادش را با شهادت گرفت.
کد خبر: ۶۶۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳ - 23May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهیدمان آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و شهید «مالک رحمتی» و شهید «سید مهدی موسوی» امروز ساعت ۷:۳۰ از خیابان پاسداران بیرجند به سمت بلوار شهید صیاد شیرازی این شهر برگزار شد.

تشییع رئیس جمهور شهید در بیرجند/ حضور پرشور مردم برای وداع

علاوه بر مردم خراسان جنوبی از استان‌های همجوار از ساعتی پیش از شروع مراسم به محل تعیین شده برای تشییع آمده‌اند و چشم انتظار استقبال از رئیس‌جمهورشان هستند.

تصمیمات لازم درخصوص دعوت از مدیران و اقشار مختلف استان‌های همجوار از جمله کرمان، سیستان و بلوچستان، و یزد، آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مراسم تشییع و وداع، هماهنگی برای اسکان مهمانان سایر استان‌ها و هماهنگی با تمامی دستگاه‌های اجرایی برای تأمین امکانات، خودرو و تجهیزات اتخاذ شده است.

بر اساس پیش بینی‌ها و برنامه‌ریزی های انجام شده با همت گروه‌های مردمی و جهادی، هیأت‌های مذهبی، تشکلهای قرآنی و مساجد ۸۰ موکب در مسیر تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در شهر بیرجند برپا شده است.

این موکب‌ها شامل ۶۰ موکب پذیرایی، ۱۵ موکب فرهنگی و پنج موکب درمانی است که به مردم عزادار خدمت‌رسانی می‌کنند و از این تعداد ۱۵ موکب نیز ویژه بانوان ارائه خدمت خواهند کرد.

در ورودی شهرهای مسیر تردد زائران نیز موکب‌هایی برپا شده است چرا که برای شرکت در مراسم تشییع از سایر شهرهای خراسان جنوبی و حتی عاشقان و دلدادگان شهید جمهور از استان‌های مجاور به بیرجند خواهند آمد. همچنین۱۰ موکب نیز در مسیر برخی از شهرها چون نهبندان، سربیشه، قاین، خضری، آرین شهر، خوسف و غیره برپا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار