استاندار همدان:

دولت شهید «رئیسی» از دل فرهنگ حماسه سوم خرداد طلوع کرد

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه دولت شهید رئیسی از دل فرهنگ حماسه سوم خرداد طلوع کرد و خدمت به مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داد، گفت: مردم شریف ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت حماسه‌ها خلق کردند و قدردانی را با حضور پرشور از خدمتگزار صدیق خود نشان دادند.
کد خبر: ۶۶۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴ - 23May 2024

دولت شهید «رئیسی» از دل فرهنگ سوم خرداد بیرون آمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (پنج‌شنبه) در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی در راه خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم شریف آبروی خود را در دست گرفته بود و از هیچ اقدامی برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نکرد.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه دولت شهید رئیسی از دل فرهنگ حماسه سوم خرداد طلوع کرد و خدمت به مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داد، افزود: مردم شریف ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت حماسه‌ها خلق کردند و قدردانی را با حضور پرشور از خدمتگزار صدیق خود نشان دادند.

استاندار همدان با بیان اینکه در دولت مردمی شهید آیت‌الله دکتر رئیسی ارتباط رئیس‌جمهور با وزرا و کارگزاران بسیار صمیمانه بود، تصریح کرد: علی‌رغم فشارهای اقتصادی و تلاش دشمن در جهت ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت، حضور مردم در تشییع پیکیر مطهر شهدای خدمت نشان داد آیت‌الله دکتر شهید رئیسی الگو و اسوه بوده و در تاریخ ایران‌اسلامی جاودان است. ایشان همواره می‌فرمود؛ آنچه باعث تقرب الهی می‌شود خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به مردم شریف است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به سالروز بزرگداشت فتح خرمشهر، گفت: خرمشهر نماد و سمبل مقاومت مردم ایران بود که مردم ایران برای حفظ آن ۳۵ روز جانانه مقاومت کردند. خرمشهر ۵۷۵ روز در دست متجاوزان بود و مردم عزیز ایران اسلامی و تمام نیروهای مسلح با لطف خداوند ودست در دست یک‌دیگر خرمشهر را آزاد کردند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه با رهبری داهیانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز قله‌های رفیع پیشرفت را در عرصه‌های مختلف فتح کرده‌ایم، متذکر شد: با اقتدار و بازدارندگی بی‌نظیر مانع هرگونه تجاوز به مرزهای ایران اسلامی شدیم که حاصل فرهنگ سوم خرداد، ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار