سردار «مصطفی اسکندری‌پور» آسمانی شد

سردار حاج «مصطفی اسکندری‌پور»، رزمنده، جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس و خادم اهل بیت (ع) پس از عمری مجاهدت آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۶۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵ - 26May 2024

سردار ‌حاج‌ «مصطفی اسکندری‌پور» آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار حاج «مصطفی اسکندری‌پور»، رزمنده، جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس و خادم اهل بیت (ع) پس از عمری مجاهدت آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.

 پیکر پاک این یادگار دوران مقاومت که از فعالان مردمی حوزه ایثار و شهادت بود روز گذشته از حسینیه کبیره کوت‌شیخ به سوی آرامگاه ابدیش در گلزار شهدای خرمشهر تشییع شد و در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

از خدمات ارزنده این سردار شهید که رزمنده مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر بود می‌توان به مشارکت در راه‌اندازی اولین یگان توپخانه سپاه به همراه رزمندگان خرمشهر، عضو ستاد مردمی یادواره شهدای خرمشهر، مسئول کمیته آمار و انفورماتیک کنگره اول سرداران شهید خوزستان و عضو دفتر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اشاره کرد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و سرهنگ دوم پاسدار «مهدی پوربچاری» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر نیز به همین مناسبت با صدور پیامی مشترک، درگذشت این یادگار مقاومت مردمی دفاع از خرمشهر را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها