استاد حوزه علمیه:

خادمیاری رضوی از ابتکارات شهید رئیسی بود

حجت‌الاسلام «فرحزاد» گفت: خادمیاری از ابتکارات شهید رئیسی بود زمانی که وی تولیت آستان قدس رضوی بود و ده‌ها هزار نفر به جمع خادمان امام رضا (ع) افزوده شدند.
کد خبر: ۶۶۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ - 27May 2024

خادمیاری رضوی از ابتکارات شهید آیت الله رئیسی استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد از اساتید حوزه علمیه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که شامگاه یکشنبه به میزبانی خادمیاران رضوی قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: تشییع پیکر شهدای خدمت بعد از سردار سلیمانی، مثال زدنی بود و باید از حضور پرشور مردم و قدرشناسی آنان تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه خادمیاری از ابتکارات رئیس جمهور محترم شهید رئیسی است، گفت: ایشان در زمانی که تولیت آستان قدس رضوی بودند، ده‌ها هزار نفر به جمع خادمان امام رضا (ع) افزوده شدند.

فرحزاد افزود: خادم بودن فقط کفشداری، چوب پر بدست گرفتن، انتظامات حرم و چایخانه که به زوار عرض ارادت می‌کنند نیست، خیلی از عزیزان در هر کجای این کره خاکی به نیت امام هشتم خدمتی بکنند، گره از کار کسی باز کنند، افرادیکه زیارت نرفته اند آنها را تجهیز می‌کنند و به زیارت میفرستند، مشکلات ایتام و فقرا را برطرف می‌کنند همه اینها در هرکجا هستند خادم امام هشتم محسوب می‌شوند.

کارشناس مسائل دینی بیان کرد: افتخار بزرگ آقای رئیسی خادم الرضا بودن است، خادم بزرگ ملت خادم انقلاب و خادم نظام واقعا خستگی ناپذیر و مجاهد مسلمی که مال و جان و هستی خود را پای خدمت به نظام و ملت گذاشته بود؛ از اول انقلاب مسئولیت‌های مختلفی داشته و یک زندگی ساده اختیار کرده بود که یک نقطه ضعفی در زندگی این مرد بزرگ دیده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم راه این بزرگان و این شهدای خدمت را ادامه بدهیم و کاری کنیم که از ما راضی باشند و یکی از دعا‌هایی که همیشه دارم این خدمت گذاری و خدمت به اهل بیت ائمه علیهم السلام و خادم بودن را تا آخر عمر از ما نگیرند که این نوکری بزرگترین افتخار ماست.

در ادامه حجت الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای مدیر کانون‌های رضوی استان قم عنوان کرد: همه ما خادمیاران رضوی در سراسر ایران سعادت خدمت به امام رضا علیه السلام را مدیون خادم الرضای شهید سید شهدای خدمت آیت الله رئیسی هستیم اگر چه او این توفیق را از خان کرم امام رضا علیه السلام یافته است، اما در توسعه و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع)، پیشگام شد.

وی گفت: هم اکنون در سراسر کشور بیش از ۱۰۰ هزار خادمیار و یاور رضوی در حال خدمت به مردم به ویژه مستضعفین هستند و خادم الرضا برای خدمت رسانی به مردم یک الگوی تمام عیار برای همه ما خادمیاران محسوب می‌شود.

در مراسم فوق، جمع زیادی از خادمیاران رضوی و خادمان افتخاری اماکن مقدسه و زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه (س) حضور داشتند؛ اجرای گروه سرود نوجوانان خورشید هشتم، شعر خوانی مجتبی خرسندی از خادمیاران رضوی قم و مرثیه سرایی حاج عباس حیدرزاده در رثای شهدا و اهل بیت (ع) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار