نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شهید «رئیسی» حُسن انتخاب مردم بود/ بی‌تفاوت نباشیم

آیت‌الله «عبادی» گفت: حسن انتخاب مردم در انتخاب شهید آیت‌الله «رئیسی» به عنوان رئیس‌جمهور سبب شد تا با خط و نشانی که در سه سال خدمتش ترسیم کرد همه در دنیا را در مقابلش به تعظیم وا دارد.
کد خبر: ۶۷۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳ - 28June 2024

شهید «رئیسی» حُسن انتخاب مردم بود/ بی‌تفاوت نباشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (جمعه) همزمان با آغاز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در شعبه سیار یک مستقر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، یاد همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای خدمت آیت‌الله «رئیسی» و همراهان وی را گرامی داشت.

وی با اشاره به خدمات سه ساله شهید آیت‌الله «رئیسی» و سربلند بیرون آمدن از حسن انتخاب مردم ایران، بیان داشت: حسن انتخاب مردم در انتخاب شهید آیت‌الله «رئیسی» به عنوان رئیس‌جمهور سبب شد تا با خط و نشانی که در سه سال خدمتش ترسیم کرد همه در دنیا را در مقابلش به تعظیم وا دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: با حسن انتخابی که مردم با انتخاب آیت‌الله «رئیسی» انجام دادند شهید جمهور موفق شد در همین فرصت سه ساله با آن همه مشکلات به ارث مانده را به بهترین نحو ترسیم کند.

آیت‌الله عبادی اضافه کرد: حسن انتخاب مردم باعث شد که دنیا در مقابل ایران تواضع کند و برای شهادت رئیس‌جمهور پرچم سازمان ملل نیمه افراشته شد و بسیاری از کشورها برای شهادت رئیس‌جمهور ایران عزای عمومی اعلام کردند که این مهم نشان از انتخاب خوب ملت ایران داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز مردم می‌توانند با حسن انتخابشان و انتخاب رئیس‌جمهوری چون شهید «رئیسی» بهترین سرنوشت را برای خویش رقم بزنند چرا که اگر نسبت به سرنوشت خویش بی‌تفاوت باشند و آن را به دست دیگران بسپارند به طور حتم آن چیزی خواهد شد که دشمنان انقلا به دنبال آن هستند لذا همه مکلفند و حق و سرنوشت آن‌ها است که بهترین انتخاب را با دقت انجام دهند تا مشکلات جامعه را با انتخاب خودشان حل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها