رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

انتخابات ۱۵ تیر از حساسیت بالایی برخوردار است

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه دور نخست انتخابات ریاست جمهوری با سه ویژگی سلامت، امنیت و رقابت بسیار بالا برگزار شد، گفت: به دلیل رصد دوست و دشمن، حساسیت مرحله دوم انتخابات، از مرحله اول آن بسیار بیشتر شده است.
کد خبر: ۶۷۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹ - 01July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز (دوشنبه) در جمع کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش، با اشاره به اینکه دور نخست انتخابات با سه ویژگی سلامت، امنیت و رقابت بسیار بالا برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات دو مرحله‌ای مانند نماز دو رکعتی است که رکعت و مرحله دوم، مکمل رکعت و مرحله اول است؛ انجام رکعت و مرحله دوم موجب صحت نماز و ترک آن موجب بطلان آن است؛ همچنین به دلیل رصد دوست و دشمن، حساسیت مرحله دوم انتخابات، از مرحله اول آن بسیار بیشتر شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی

وی افزود: انتظار می‌رود در مرحله دوم نه‌تنها نصاب به دست آمده از مرحله اول حفظ شود، بلکه میزان مشارکت نیز افزایش پیدا کرده و جوهر ولایتمداری، هوشمندی و بصیرتمندی ارتش، بیش از پیش به نمایش گذاشته شود. لازمه این کار، خستگی‌ناپذیری در بسترسازی برای حضور حداکثری جامعه هدف است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی اظهار داشت: با توجه به فرصت اندکی که موجود است، باید از تک تک دقایق برای یارگیری، مشارکت حداکثری و انتخاب نامزد اصلح بهره گرفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر لزوم روشنگری درباره گزینه اصلح و غیر اصلح با استفاده حداکثری از بستر‌های فضای مجازی و رسانه، گفت: هر گزینه‌ای که توپخانه دشمن علیه او روشن است، او شخصی اصلح بوده و هر گزینه‌ای که توپخانه دشمن علیه او خاموش است، او شخصی غیر اصلح است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها