مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز:

کاروان نور از البرز رهسپار کربلا می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین «ولائی‌برحق» گفت: در آستانه اربعین حسینی، کاروانی از مبلغان دلسوز و عاشق از استان البرز به سوی کربلای معلا رهسپار می‌شوند؛ این خادمان دینی با انگیزه‌ای قوی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی، عازم مرز‌ها و موکب‌های مستقر در کربلا شده‌اند.
کد خبر: ۶۸۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۲ - 05August 2024

کاروان نور از البرز رهسپار کربلا می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی ولائی‌برحق» مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، اظهارداشت: در اقدامی خداپسندانه و با انگیزه‌ای جهادی، بیش از ۲۰۰ مبلغ دینی از استان البرز برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی عازم مرز‌ها و موکب‌های مستقر در کربلا می‌شوند، این کاروان نورانی که متشکل از روحانیون مرد و زن است، با روحیه‌ای انقلابی و با الهام از شهدای کربلا، خود را وقف خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) کرده است.

 وی افزود: این مبلغان که شامل روحانیون مرد و زن می‌شوند، به صورت داوطلبانه و با هدف ترویج فرهنگ دینی و پاسخگویی به سوالات زائران، در مرز‌ها و موکب‌های مستقر در کربلا حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: مبلغان البرزی از ۲۵ مرداد ماه به صورت تدریجی عازم مرز‌ها می‌شوند و تا پایان مراسم اربعین به فعالیت‌های فرهنگی و دینی خود ادامه خواهند داد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های این مبلغان شامل برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات، و برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اهمیت نقش مبلغان در ترویج فرهنگ حسینی، تاکید کرد:  حوزه‌های علمیه و طلاب به عنوان سربازان جهاد تبیین، در ایام اربعین نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار