امیر سرلشکر موسوی انتخاب رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را تبریک گفت

فرمانده کل ارتش با صدور پیامی انتخاب «یحیی ابراهیم سنوار» را به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷ - 07August 2024

 به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر سید «عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به حاج «یحیی ابراهیم سنوار»، انتخاب وی به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را تبریک گفت.

امیر سرلشکر موسوی انتخاب رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را تبریک گفت
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مجاهد و فرمانده مبارز جبهه مقاومت آقای حاج یحیی السنوار

سلام علیکم

انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس دفتر سیاسی حماس گویای عزم راسخ جبهه مقاومت به ادامه راه پرافتخار شهید عزیز دکتر اسماعیل هنیه و استمرار خط مبارزه با رژیم منحوس و پلید صهیونیستی و مهر تاییدی بر شکست آن رژیم جلاد در ترور رهبران میدانی محور مقاومت است.

از سوی خود و آحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخاب جنابعالی که با پیشینه ارزشمند سال‌ها مجاهدت در راه احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین و قاطعیت در برابر دشمنان بشریت و خستگی‌ناپذیری در این راه مقدس مزیّن شده، صمیمانه به حضرتعالی، مردم مظلوم فلسطین و مدافعان و منتقمان خون‌های پاک شهیدان غزه و وجدان‌های بیدار در سراسر جهان تبریک عرض می‌کنم.

این انتخاب دقیق، حکایت از هوشمندی، پویایی و تصمیم قاطع جنبش مقاومت اسلامی بر ضرورت ادامه مسیر مبارزه و ان‌شاءالله نابودی زودرس رژیم صفاک صهیونیستی و آزادی قدس شریف دارد.

توفیقات جنابعالی و جبهه مقاومت اسلامی، مردم مومن، صبور و استوار غزه را از خدای متعال مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها