معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

نقش شبکه‌های اجتماعی غربی در کاهش فرزندآوری/ فرزندآوری مهمترین عرصه پاسداری است

سردار «نقدی» با بیان اینکه فرزندآوری از مهمترین عرصه‌های پاسداری است، گفت: اولویت تبلیغ برای فرزندآوری را باید از بین اقوام و نزدیکان شروع کرد و این امر را در بین نیرو‌های خودی نیز تبیین کرد.  
کد خبر: ۶۸۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ - 07August 2024

نقش شبکه‌های اجتماعی غربی در کاهش فرزندآوری/ فرزندآوری مهمترین عرصه پاسداری استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت سپاه کربلا با اشاره به اینکه پیری نیروی انسانی از عوارض کاهش فرزندآوری است، اظهار داشت: جوامع و شبکه‌های اجتماعی غربی با تبلیغات و القائات نادرست و کذب خود در کاهش رغبت زوجین به فرزندآوری تأثیر مستقیم داشته‌اند. 

سردار نقدی با بیان اینکه در این برهه زمانی یکی از مهمترین وجوه دفاع از انقلاب اسلامی توجه به مسئله ازدیاد نسل و فرزندآوری است، افزود: اکنون فرزندآوری از مهمترین عرصه‌های پاسداری است، لذا اولویت تبلیغ برای فرزندآوری را باید از بین اقوام و نزدیکان شروع کرد و این امر را در بین نیرو‌های خودی نیز تبیین کرد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه ما در حوزه جمعیت باید بر روی سه مولفه‌ی کاهش سن ازدواج، افزایش تعداد فرزندان و جلوگیری از طلاق تمرکز و برنامه ریزی کنیم، خاطرنشان کرد: چالش‌ها و آسیب‌های حوزه فرزند آوری و جوانی جمعیت اساسا ریشه در موضوعات فرهنگی دارد تا مسائل اقتصادی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها