با ارسال لوح سپاس صورت گرفت؛

تقدیر سرلشکر باقری از فرمانده سپاه کربلا

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با ارسال لوح سپاس از فرمانده سپاه کربلاء استان مازندران تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۸۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶ - 10August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با ارسال تقدیرنامه‌ای از زحمات و تلاش‌های سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در راستای همکاری سپاه کربلا در تشییع پیکر‌های شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در ۲۶ آذرماه ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر سرلشکر باقری از فرمانده سپاه کربلا مازندران

در این تقدیرنامه آمده است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی
فرمانده محترم سپاه کربلا استان مازندران

با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد (ص) و اهدای سلام

حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت و ثبت حماسه دلاورردان سرزمین پهناور ایران اسلامی افتخار و توفیق بزرگی است که به لطف خداوند متعال نصیب دل سوختگان و رهروان واقعی فرهنگ والای دفاع مقدس و مقاومت گردیده است. 

با عنایت به گزارش رئیس محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، لازم می‌دانم از همکاری ارزشمند جنابعالی در مراسم تشییع ۲۸۰ شهید گمنام دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۲ صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، موفقیت جنابعالی و همکاران گرامی را در تحقق اهداف نشر فرهنگ و ارزش‌های جهاد و مقاومت از خداوند متعال خواهانم.

امیدوارم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که یادگار امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر می‌باشد، در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهنمود‌های نائب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) موفق و موید باشید.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری»

این تقدیرنامه امروز توسط سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا اهدا شد.

تقدیر سرلشکر باقری از فرمانده سپاه کربلا مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها