پیام تسلیت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی درگذشت والده گرامی مدیرعامل ایزوایکو

دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» در پیامی درگذشت والده گرامی دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷ - 15August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت والده گرامی دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو را تسلیت گفت.

در متن پیام سردار تنگسیری آمده است:

«الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ» «بقره 156»

برادر گرامی جناب آقای دکتر سلمان ضربی
مدیرعامل محترم و نائب رئیس هیئت مدیره ایزو ایکو

سلام عليکم

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.
بی گمان وداع با عالم ملک و تشرف به عالم ملکوت بر هر انسانی در مسیر الی الله مرتبه عروج و تقرب به حق تعالی است و فراق او به لحاظ انس با دنیا برای نزدیکان سخت و گران می باشد ولی در مقایسه با مصیبت های اهل بیت (علیهم السلام) قابل تحمّل است و انسان را به مقام رجوع راضیه مرضیه هدایت می نماید.
یقیناً داغ از دست دادن مادر، داغی نیست که به آسانی قابل التیام باشد، اما همانگونه که در مصحف شریف آمده است، خداوند متعال مؤمنان را به دردها و سختی ها می آزماید و به صابران بشارت داده است و برآنچه حکمت متعالیش تعلق می گیرد هیچ کس را توان تعدیل و تعبیر نیست. لذا بر آنچه که می دهد شاکریم و بر آنچه از دست می رود صابریم.
امید است بازماندگان محترم با استعانت از خداوند متعال مصیبت وارده را با ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در مقام رضا و صبر تحمل و تفسیر نمایند.
اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) با نهایت تأسف و تأثر رحلت جانسوز والده گرانقدر را به حضور جنابعالی و بیت معزز صمیمانه تسلیت عرض نموده و از پروردگار قادر متعال برای آن مرحومه علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و برای بازماندگان صبر و شکیبائی از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار