فرمانده ارتش در منطقه اصفهان:

آزادگان متعلق همیشه تاریخ هستند

امیر «کرمی» با اشاره به حماسه آزادگان در سالهای دفاع مقدس، گفت: آزادگان متعلق به یک مقطع از تاریخ نبوده بلکه برای همیشه ماندگار می‌مانند.
کد خبر: ۶۸۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹ - 17August 2024

آزادگان متعلق همیشه تاریخ هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم ستاد «محسن کرمی» ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری امروز (شنبه) در مراسمی که به مناسبت روز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان عزیز از سرمایه های گرانبهای ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس هستند‌.

وی ادامه داد: آزادگان برغم تحمل سختی‌های اسارت،جوانمردانه ایستادند و ثابت کردند در سایه ولایتمداری و به برکت پایبندی به این نظام مقدس، شکست و تسلیم پذیری در برابر دشمن راه ندارد.

امیر کرمی اضافه کرد: آزادگان غیور و ولایتمدار هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نبوده و پیام آن ها، سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی بوده که برای همیشه ماندگار می ماند.

وی ادامه داد: آزادگان هشت سال دفاع مقدس یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌هایی هستند که در هیچ کجای عالم نظیر و مانندی برای آن ها نمی‌توان یافت.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری افزود: ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز ما در طول سال‌های سخت اسارت، ملت ایران را رو سفید و سربلند کرده است.

وی خاطر نشان کرد:  بی‌تردید تاریخ کشور عزیزمان شکوه بی بدیل اسوه های مقاومت و ایثار و شوق بی پایان رجعت آزادگان سر افراز را هرگز از یاد نخواهد برد، تا تاریخ باقی‌ است بردباری و شکیبائی در آزادگان سرفراز معنا می شود. 

در این مراسم از تعدادی از ایثارگران و آزادگان توپخانه ارتش در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار