شهردار شیراز:

پرچم سومین حرم اهل‌بیت (ع) شیراز در کشور بی‌نظیر است

«اسدی» گفت: امروز پرچم سومین حرم اهل‌بیت (ع) با طول میله ۵۰ متری نصب شد که در کشور بی‌نظیر است و امیدواریم با این اتفاق شاهد پیشرفت شیراز در همه زمینه‌ها باشیم.
کد خبر: ۶۸۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶ - 02September 2024

پرچم سومین حرم اهل‌بیت (ع) شیراز در کشور بی‌نظیر استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمدحسن اسدی» شهردار شیراز امروز در آیین رونمایی از پرچم سومین حرم اهل‌بیت(ع) که مقارن با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در دروازه کازرون شیراز برگزار شد اظهار داشت: امروز با اهتمام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و مسئولان شاهد برافراشته شدن پرچم سومین حرم اهل‌بیت(ع) در شیراز هستیم.

محمد حسن اسدی با اشاره به رونمایی از سند تهیه شده سومین حرم اهل‌بیت(ع) گفت: امروز نیز پرچم سومین حرم اهل‌بیت(ع) با طول میله ۵۰ متری نصب می‌شود که در کشور بی‌نظیر است و امیدواریم با این اتفاق شاهد پیشرفت شیراز در همه زمینه‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: امروز علاوه بر پرچم ملی یک پرچم مخصوص در شهر شیراز داریم و پرچم سومین حرم اهل‌بیت(ع) علاوه بر اینکه در این مکان برافراشته شد برای قرار گرفتن بر روی میز ادارات نیز در نظر گرفته شده است.

شهردار شیراز با بیان اینکه این مراسم قرار بود در هفته دولت برگزار شود که امروز شاهد برگزاری آن هستیم و میزبان وزیر کشور برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری شیراز در روزهای آتی خواهیم بود، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز یک بسته ۵۰ هزار میلیاردی را سال گذشته تعریف کرد و امسال نیز یک بسته ۱۰۰ همتی تعریف کرده‌ایم که این بسته تحول زیادی در سومین حرم اهل بیت‌(ع) ایجاد خواهد کرد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها