یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس:

امروز جمهوری اسلامی در جایگاه اقتدار در منطقه قرار دارد

سردار «وفایی» گفت: امروز جمهوری اسلامی در جایگاه اقتدار در منطقه قرار دارد و یکی از کشورهای تاثیر گذار در جهان است.
کد خبر: ۶۸۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷ - 04September 2024

امروز جمهوری اسلامی در جایگاه اقتدار در منطقه قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار «محمد وفایی» یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در هفتمین یادواره ۱۶ شهید روستای وشت نهاوند که در مسجد قمر بنی هاشم این روستا برگزار شد، اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت از رزمندگان ما در طول دوران دفاع مقدس الگوبرداری کردند و دشمنان خود را خوار و ذلیل کردند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی در جایگاه اقتدار در منطقه قرار دارد و یکی از کشورهای تاثیر گذار در جهان است و بارها این اقتدار خود را به رخ دنیا کشیده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: جمهوری اسلامی در دو عملیات مهم عین الاسد وعده صادق در جلوی چشم دیدگان دنیا با پهپاد و موشک‌هایی که به دست جوانان نخبه خود ساخت پایگاه آمریکا و اسرائیل را درهم کوبید و نشان داد اولین کشوری است که بعد از جنگ جهانی دوم به طرف آمریکا و اسرائیل شلیک مستقیم می‌کند.

وی گفت: در دوران مختلف تاریخ به خصوص در ۱۵۰ سال اخیر خیلی از نقاط مهم کشور از ایران جدا شد ولی در طول دوران دفاع مقدس در ۸ سال مبارزه با رژیم بعث که با کمک ابرقدرت‌ها به ایران تجاوز کرد، ولی نتوانست یک وجب از خاک ایران را اشغال کند و این نشان از قدرت و ابهت جمهوری اسلامی دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها