مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل خبر داد؛

برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در دانشگاه‌های اردبیل

حجت‌الاسلام «علمداری‌فر» گفت: تمام دانشگاه‌های استان اردبیل برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس اعلام آمادگی کردند و غرفه‌های بسیج دانشجویی در محل موزه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس برپا می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ - 18September 2024

برپایی نمایشگاه‌های دفاع‌مقدس همزمان با شروع سال تحصیلی در دانشگاه‌های اردبیل

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد علمداری‌فر» مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: به مناسبت شروع هفته دفاع‌مقدس، برپایی دو غرفه فرهنگی در نمایشگاه رزمی و فرهنگی دفاع‌مقدس واقع در موزه حفظ ارزش‌های دفاع‌مقدس از سوی بسیج دانشجویی استان اردبیل انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از غرفه‌ها مربوط به نمایش اختراعات دانشجویان نخبه است و همچنین در این غرفه نمایشگاه کتاب‌های دانشجویی نیز برپا می‌شود و غرفه دیگر به هسته‌ مرکزی فلسطین و جبهه مقاومت اختصاص یافته که رویداد‌ها و آثار مربوط به این وقایع و کار‌های دانشجویی به نمایش گذاشته می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل با تاکید بر اینکه نمایشگاه «به توانِ مردم» همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها برپا می‌شود افزود: هفته اول مهر و همزمان با هفته دفاع‌مقدس و بازگشایی دانشگاه‌ها، نمایشگاه «به توان مردم» در تمام حوزه‌های بسیج دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه ما برای این هفته، برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا،  رونمایی از مستند شهیدِ دانشجو، مهدی مرادی است که در دانشگاه پیام‌نور تحصیل می‌کرد و از شهدای دفاع مقدس بود.

حجت‌الاسلام علمداری‌فر با اشاره به دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی در هفته دفاع مقدس گفت: از دیگر برنامه‌ها ما، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، راه‌اندازی هیئت‌های دانشجویی و دعوت از دانشجویان تمام دانشگاه‌های اردبیل برای حضور در نمایشگاه محل موزه است.

این مسئول ادامه داد: در سال گذشته برنامه‌ای تحت عنوان «مطالبه‌گری از نمایندگان» توسط دانشجویان به انجام رسید و با دعوت از نمایندگان و مسئولان استانی به محل برپایی غرفه، دانشجویان مطالبات خود در زمینه‌های شهری، اجتماعی، اقتصادی و زیرساختی را از مسئولان خواستار شدند که امیدواریم این برنامه امسال نیز اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار