مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةا...(عج) خبر داد:

اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةا...(عج) گفت: سپاه هر ساله به مناسبت شهادت علامه مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم از 12 تا 18 اردیبهشت ماه را به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری کرده و در همین راستا برنامه‌های متعددی اجرا می‌کند.
کد خبر: ۸۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ - 03May 2016

اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

به گزارش دفاع پرس از شیراز، حجت الاسلام محمدی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و روز معلم اظهار داشت: سپاه هر ساله به مناسبت شهادت علامه مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم از 12 تا 18 اردیبهشت ماه را به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری کرده و در همین راستا برنامه های متعددی را اجرا می نماید.

وی دلیل این نامگذاری را روش فکری علامه شهید مرتضی مطهری عنوان و خاطر نشان کرد: شهید مطهری یکی از متفکرین و دین پژوهان و اسلام شناسان عصر حاضر بود؛ سپاه نیز که داعیه حفظ انقلاب اسلامی را دارد ، برای تاسی از حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای که در این زمینه فرمودند آثار این برزگوار را مطالعه بکنید، در این هفته نیروهای خود را بیش از پیش با تفکرات این شهید بزرگوار آشنا می نماید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةا...(عج) در ادامه اظهار داشت: استاد مطهری در روشنگری اقشار باسواد به ویژه قشر فرهنگی جامعه قدمهای اساسی برداشت و آثار عمیق شهید در احیای فکر دینی اصیل و بی پیرایه و منطبق با نیاز روز جامعه در حال گذار ما بسیار مؤثر بوده است.

حجت الاسلام محمدی در پایان ابراز داشت: نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم جلوه میکند. چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل بعدیاند، لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا است برای مردم.

نظر شما
پربیننده ها