مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری 40 عنوان برنامه در 50 نقطه سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

نشست ستاد گرامیداشت سوم خرداد با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و مسئولین کمیته‌های 14 گانه در سالن اجتماعات استانداری استان سیستان بلوچستان برگزار شد که سرهنگ دهقان از برگزاری 40 عنوان برنامه در بیش از 50 نقطه استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ - 12May 2016

برگزاری 40 عنوان برنامه در 50 نقطه سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش دفاع پرس از سیستان و بلوچستان، جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد با حضور جمشید نژاد معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و مسئولین کمیتههای 14 گانه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

در این نشست سرهنگ دهقان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و دبیر ستاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز پیروزی ارزشمند عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر گفت: در آستانه 34 سالگرد حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان قرار داریم، سوم خرداد از شیرینترین و به یاد ماندنیترین دور انقلاب اسلامی بلکه تاریخ معاصر ایران است که کام ملت ایران با پیروزی رزمندگان شیرین شد. این پیروزی با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و با پشتیبانی مردمی و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان سلحشور و جان بر کف رقم زده شد و نقطه عطف افتخار آفرینی در پیروزیهای دفاع مقدس را برای ملت غیور و با ایمان ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد بالغ بر 40 عنوان برنامه در بیش از 50 نقطه از در استان سیستان و بلوچستان برگزار میشود.

جمشید نژاد معاون سیاسی و اجتماعی استاندار نیز در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن فتح خرمشهر گفت: کمیتهها برنامههای خوبی به دبیرخانه ارسال کردهاند که با مقایسه با سال قبل تفاوتهای خوبی مشاهده میشود. اعتقاد داریم به هر اندازه تنوع در برنامه باشد به همان اندازه ما موفقتر شدهایم.

وی گفت: بزگترین سرمایه در پیروزی و فتح خرمشهر بعد از پیام امام راحل مشارکت مردم بود. امروز هم با به مشارکت گرفتن مردم در اجرای هر چه بهتر برنامهها موفق خواهیم بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار افزود: همه دستگاهها موظفند تا در مناسبتهای ملی تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با خلاقیت شکل زیبایی از این پیروزی ارزشمند به مردم ارائه شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار