همراه با تجلیل از هیئت های نمونه کشوری

سومین همایش هیئت های نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور در قم برگزار شد

سومین همایش سالانه مدیران هیئت های نوجوانان و جوانان عاشورایی با حضور 250 مدیر هیئت از سراسر کشور از 22 تا 24 اردیبهشت در مجتمع اقامتی شاهد قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ - 14May 2016

سومین همایش هیئت های نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سومین همایش سالانه مدیران هیئت های نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور، روز چهارشنبه 22 اردیبهشت و سخنرانی حجج اسلام والمسلمین طائب، مومنی و احمد پناهیان آغاز شد و روز پنجشنبه 24 اردیبهشت با انجام مراسم اختتامیه، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران و سردار نجات از فرماندهان سپاه و تجلیل از مدیران هیئت های برگزیده کشوری پایان یافت.

به گفته حجت الاسلام احمد پناهیان مدیر واحد نوجوانان و جوانان عاشورایی ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام و دبیر همایش، مهمترین هدف همایش سوم دستیابی به ساختار و سازمان مطلوب در این هیأتها به عنوان تشکلهای خودجوش و انقلابی که مورد عنایت خاص رهبر معظم انقلاب نیز قرار دارند بود.

 سخنرانی های تخصصی حول محورهای «شاخصه های انقلابی گری»، «عوامل ماندگاری انقلاب» و همچنین «روش تعمیق باورهای دینی در جوانان»، برگزاری کارگاههای «آموزشی» در موضوعات «سازمان مدیریت هیأت»، «جلسه قرآن هیأت» و «ضرورت و اصول برگزاری جلسه هفتگی هیأت» و همچنین موضوعات «کاری» از جمله «رسانه هیأت»، «فرهنگی هیأت» و... جلسات میزگرد و پرسش و پاسخ با حضور مسئولان ستاد مرکزی برای حل مشکلات موجود هیأت ها و بیان انتقادات و پیشنهادات توسط مدیران هیأت ها، دیدار، همفکری و هم افزایی مدیران هیأت های نوجوانان و جوانان عاشورایی کشور با یکدیگر، معرفی هیأت های برگزیده کشوری، زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران، دیدار با علما و... از بخش های اصلی و جنبی سومین همایش بود.

اولین و دومین همایش سراسری، در آبادان و مشهد برگزار شده بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار