وزیر دادگستری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آیت‌الله رئیسی حساسیت زیادی به مشکلات معیشتی داشت

رحیمی با اشاره به پیگیری‌های مکرر رئیس جمهور درباره مشکلات معیشتی مردم گفت: امروز موضوع مهم، پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۶۶۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 26May 2024

وزیر دادگستری: شهادت آیت‌الله رئیسی مانع از دیده شدن بسیاری از دستا. ورد‌های دولت خواهد شد/ مهم رفع مشکلات مردم و توسعه کشور است«امین‌حسین رحیمی» وزیر دادگستری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری فقید کشورمان، اظهار داشت: دغدغه‌ها و مباحثی که شهید رئیسی همواره مطرح می‌کرد، مرتفع ساختن مشکلات و مصائب مردم بود.

رحیمی ادامه داد: درست است که مجموعه دولت و وزارت‌خانه‌های گوناگون وظیفه رفع مشکلات مردم را دارند، اما درخصوص مشکلات معیشتی، شهید رئیسی حساسیت بسیار زیادی داشت، فلذا تأکیدات و پیگیری‌های مکرری نسبت به وزرا و روسای اقتصادی کشور داشت.

وزیر دادگستری تصریح کرد: اَبَرپروژه‌های متعددی در دستور کار رئیس جمهور برای افتتاح و شروع به کار قرار داشت و شاید از همین جا این نکته به ذهن متبادر شود که چرا این پروژه‌ها مشکلات معیشتی مردم را مرتفع نمی‌کردند، پاسخ به این ابهام توضیحات خاص خود را دارد و اکنون مجال توضیح آن نیست.

وی افزود: شهید رئیسی در کمتر جلسه دولت بود که در مورد لزوم رفع مشکلات معیشتی مردم صحبت نکند و مواردی را متذکر نشود، ما امیدوار بودیم که فعالیت‌ها و تلاش‌های دولت در سال آخر به بار بنشیند و شیرینی بهبود وضعیت اقتصادی را مردم بچشند، اما متأسفانه حادثه‌ای که رخ داد مانع از این هدف شد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه با شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان بسیاری از عملکرد‌ها و دستاورد‌های دولت نادیده می‌ماند، گفت: مهم این است که مشکل مردم رفع شود و کشور توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها