پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌ شمالی در پی شهادت «هنیه»

سرهنگ الهی‌راد ضمن پیامی شهادت اسماعیل هنیه را به ملت شریف فلسطین اشغالی و مجاهدان و جبهه مقاومت تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷ - 31July 2024

به گزاپیام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت مجاهد عزیز اسماعیل هنیهرش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (چهارشنبه) سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه و شهادت مجاهد عزیز «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس به ملت مقاوم و غیور فلسطین اشغالی و مجاهدان فی سبیل‌الله تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

سلامٌ علیکم

ایمان و ایثار مجاهدان معظم و شهداء معزز که خویشتن خویش را در مسیر اسلام، آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، تقدیم کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن مقاومت و صبر جمیل این مجاهدان مؤمن و والا مقام نیست.

ترور وحشیانه و شهادت مظلومانه مجاهد شهید دکتر «اسماعیل هنیه» اسوه مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم سفاک صهیونسیتی را به مقام عظمی ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العلی) و فرزندان غیرتمند و مقاوم جبهه مقاومت و فلسطین اشغالی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک ایمان و اراده راستین مجاهدان و شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که با شهادتشان اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیلی در مقابله با استکبار خونخوار غرب و صهیونیست می‌شوند. نام و یاد مجاهدان فی سبیل‌الله بر بلندای شرف و عزت و مقاومت در همیشه تاریخ خواهد درخشید.

بی‌شک خون پاک این مجاهد شهید که تمام عمر خویش را در راه مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه آزادی فلسطین اشغالی و قدس شریف و رهایی ملت مظلوم غزه از تجاوزات وحشیانه اشغالگران صهیونیست سپری کرد، هرگز فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار