فرمانده سپاه شهرستان آق قلا:

پیروزی قطعی از آن مقاومت خواهد بود

مصطفی‌لو گفت: اسرائیل از حماس ترس دارد و با ایجاد داعش همیشه بین امت اسلام به دنبال تفرقه و اختلاف هست و این نقشه همیشگی اسرائیل و یهودیان است و در این مرحله قطعا پیروزی با جبهه مقاومت خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸ - 05August 2024

پیروزی قطعی از آن مقاومت خواهد بود/خونخواهی مهمان عزیزمان را حق خود می‌دانیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ «یعقوب مصطفی‌لو» فرمانده سپاه شهرستان آق‌قلا در مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه در مصلی شهر انبارالوم اظهار داشت: دشمنی که کمر همت را بسته تا اسلام را نابود کند با هوشیاری حضرت امام خمینی ره اضمحلال و خباثت آن فراگیر شده است و امروز مسئله فلسطین مسئله اصلی امت اسلام شده است.

فرمانده سپاه آق قلا ادامه داد: امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مدظله العالی در برابر قدرت های جهان ایستادگی کردند و در برابر نقشه دیکتاتور های جهان هوشمندانه عمل کردند.

وی ابراز داشت: اسرائیل از حماس ترس دارد و با ایجاد داعش همیشه بین امت اسلام به دنبال تفرقه و اختلاف هست و این نقشه همیشگی اسرائیل و یهودیان است و در این مرحله قطعا پیروزی با جبهه مقاومت خواهد بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند که به پایان راه نزدیک شده و هرکس به ظلم و ستم دست زده و در این مسیر گام بردارد، عمر وی کوتاه خواهد بود.

مصطفی‌لو با اشاره به اهداف رژیم صهیونیستی از این اقدام، تصریح کرد: دشمن به تعبیر خود ایران را رأس اژدها می‌داند و به دنبال قدرت‌نمایی برای ایران و جبهه مقاومت است، افرادی که به دنبال مطرح کردن صحبت‌های نفاق‌آلود در جامعه و فضای مجازی هستند، می‌خواهند اصل موضوع را به حاشیه برده و انگشت اتهام را به سمت نظام نشانه بروند.

فرمانده سپاه آق قلا خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند ما به قله نزدیک شدیم ما در بهترین شرایط در برابر دنیای کفر ایستاده ایم دشمن هر روز برنامه دارد تا امت ها را از هم جدا کند که شهید اسماعیل هنیه را در تهران به شهادت رساندند تا بین امت اسلام اختلاف بیندازند.

وی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام اخیر خود با توجه به شهادت مهمان شهید هنیه فرمودند خون خواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم،رژیم صهیونیستی زمینه مجازات سخت را برای خود فراهم نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها