آخرین هشدار پیش از وقوع طوفان

الحاق سامانه‌های تهاجمی جدید به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه، هشداری به دولت آمریکاست، مبنی بر اینکه دفاع از رژیم صهیونیستی در برابر حملۀ تلافی‌جویانۀ ایران، می‌تواند تاوان سختی برای نیروهای آمریکایی در پی داشته باشد.
کد خبر: ۶۸۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۱ - 11August 2024

گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس- شهاب شعبانی‌نیا؛ ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس فصل جدیدی را در عرصه مقابله با رژیم صهیونیستی رقم زده و منطقه غرب آسیا را نیز در آستانه جنگی فراگیر قرار داده است.

مجازات سخت

رژیم جنایتکار صهیونیستی در هفتۀ گذشته با حمله به پایتخت‌های ایران و لبنان و ترور دو تن از مقامات ارشد جبهه مقاومت، از خط قرمز‌ها عبور و بنا به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، زمینه «مجازات سخت» را برای خود فراهم کرد.

حاکمان رژیم صهیونیستی و ساکنان سرزمین‌های اشغالی که در عملیات «وعده صادق»، توان ایران اسلامی در تنبیه این رژیم جنایت‌پیشه را به عینه مشاهده کرده‌اند، از زمان صدور پیام امام خامنه‌ای مبنی بر خونخواهی شهید هنیه و مجازات سخت اسرائیل، شرایط سختی را سپری و انتظار کشنده‌ای را تحمل می‌کنند.

بنا بر اخبار منتشره در رسانه‌های غربی و عبری، احساس ترس و شکست سراسر سرزمین‌های اشغالی فلسطین را فراگرفته و حتی بازار‌های بورس در آمریکا و کشور‌های اروپایی سقوط کرده است. در همین زمینه، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران در حال مدیریت یک جنگ روانی علیه ماست. شبکه ۱۳ این رژیم هم از موفقیت رهبران ایران، حزب‌الله و حماس در جنگ روانی مقابل اسرائیل خبر داد.

از سوی دیگر، ایالات متحده آمریکا که اصلی‌ترین حامی رژیم کودک‌کش صهیونیستی محسوب می‌شود، در پی اعلام تصمیم ایران برای مجازات رژیم صهیونیستی، اقدام به اعزام تعدادی از ناوشکن‌ها و شناور‌های نظامی خود به منطقه کرده است تا مانند مواجهۀ پدافندی در برابر عملیات وعده صادق، بار دیگر با حملۀ تلافی‌جویانۀ ایران مقابله کند؛ اما ایران در روز جمعه (۱۹ مرداد) با الحاق سامانه‌های تهاجمی جدید به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه پیام قدرتمندانه‌ای را برای حاکمان کاخ سفید ارسال کرد، مبنی بر اینکه هرگونه اقدام آمریکا برای دفع حملۀ ایران به اسرائیل، می‌تواند تاوان سختی برای نیروهای آمریکا در پی داشته باشد.

در مراسم الحاق این سامانه‌ها که بیش از دو هزار و ۶۰۰ مورد تجهیزات جنگی را شامل می‌شد، موشک‌های کروز جدیدی هم وجود داشت که در پرتابگر‌هایی هشت‌ضلعی تعبیه شده بودند؛ موشک‌هایی که با قابلیت‌های جدید از جمله سر جنگی شدیدالانفجار و غیرقابل رهگیری بودن می‌توانند موجب آسیب شدید و غرق شدن ناوشکن‌های دشمن شوند.

بنا بر اعلام فرمانده نیروی دریایی سپاه، موشک‌های جدید عملکردی متفاوت از سایر موشک‌های کروز داشته و به محض برخورد با شناور دشمن منفجر نمی‌شوند، بلکه ابتدا به داخل بدنه شناور متخاصم نفوذ می‌کنند و سپس عمل انفجار صورت می‌گیرد؛ این اتفاق موجب تحمیل خسارت پنج برابری به دشمن می‌شود و فقط با شلیک یک فروند از این موشک‌ها می‌توان ناوشکن دشمن را غرق کرد.

با الحاق چنین تجهیزاتی به سازمان رزم «ندسا» قطعاً آمریکایی‌ها ناچار به بازخوانی و احتمالاً تجدیدنظر در سیاست خود مبنی بر دفاع از رژیم صهیونیستی هستند؛ چرا که در صورت دخالت مجدد، تحمیل خسارات سنگین به رزم‌ناو‌های آمریکایی، بسیار محتمل خواهد بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها