حملات گسترده پهپادی حزب‌الله؛

چندین انفجار در شهرک‌های اسرائیلی رخ داد

رزمندگان مقاومت لبنان امروز شنبه حملات پهپادی گسترده‌ای به مواضع رژیم صهیونیستی انجام دادند و صدای چند انفجار مهیب از شهرک‌های اسرائیلی شنیده شد.
کد خبر: ۶۸۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵ - 10August 2024

به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، منابع خبری گزارش دادند که از ترس نفوذ چندین پهپاد، آژیر‌های خطر در شهرک‌های اسرائیلی واقع در «اصبع الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) به صدا درآمده است.

چندین انفجار در شهرک‌های اسرائیلی رخ داد

به گفته این منابع، این آژیر‌ها در «راموت نفتالی»، «یفتاح»، «آویویم»، «یرؤون» و «برعام» به صدا درآمده است. آژیر‌های خطر در نزدیکی «صفد»، جولان اشغالی و چند شهرک در نزدیکی «طبریا» نیز به صدا درآمده است.

 وبسایت صهیونیستی «حدشوت بزمان» اذعان کرد که صدای چندین انفجار مهیب در شمال فلسطین اشغالی شنیده شده است. هنوز از خسارات یا تلفات احتمالی این انفجارها، خبری منتشر نشده است.

رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که پهپاد‌های حزب الله وارد آسمان فلسطین اشغالی شده‌اند و در پی آن، صدای چند انفجار در مناطق مختلفی شنیده شده است. وبسایت صهیونیستی «واللا» هم گزارش داده که «دامنه حملات حزب الله در حال گسترش است و به منطقه «الجرمق» و شهرک‌های نزدیک «طبریا» رسیده است.

وحشت خبرنگار اسرائیلی از حجم حملات پهپادی حزب الله

باند پرواز در شرق صفد، با چندین پهپاد انتحاری هدف قرار گرفت.

خبرنگار تلویزیون اسرائیل گفت که «از زمان آغاز جنگ تا به امروز، شاهد حمله‌ای این تعداد پهپاد نبوده‌ایم». حزب الله به رژیم صهیونیستی هشدار داد که انتقام خون مردم غزه و شهید «فؤاد شکر» از فرماندهان این جنبش را خواهد گرفت.

 سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله تأکید کرد که عمق حملات این جنبش، گسترش خواهد یافت.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها