در نشست شورای امنیت مطرح شد؛

سوریه به معیارهای دوگانه در مبارزه با تروریسم اعتراض کرد

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد ضمن اعتراض به معیارهای دوگانه در مبارزه با تروریسم، گفت: اعضای شورای امنیت از جلوگیری کردن از اعزام تروریست‌ها به سوریه ناتوان مانده‌اند.
کد خبر: ۸۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ - 12May 2016

سوریه به معیارهای دوگانه در مبارزه با تروریسم اعتراض کرد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، شب گذشته بشار جعفری در سخنان خود در شورای امنیت گفت: این شورا  باوجود همه جلسات و مصوبات خود در جلوگیری از صدور تروریستها و مسلح کردن آنها و کنترل مرزها و ممنوع کردن پخش شبکههای تلویزیونی که کشتار در سوریه را تشویق می کنند، ناتوان مانده است.

وی تاکید کرد: کشورش از هرگونه تلاش برای مبارزه با تروریسم و ارتقای ارزشهای صلح در جهان حمایت می کند و لازم است که جامعه بینالمللی به پا خاسته و ماموریت خود در مبارزه با تروریسم را بدون داشتن نگاهی دو پهلو ایفا کند.

الجعفری به بیهوده بودن ائتلاف بینالمللی برخی کشورها برای مبارزه با تروریسم اشاره و بر لزوم پایان اشغالگری صهیونیستی در منطقه جولان سوریه نیز تاکید کرد.

همچنین درحالی که آتشبس در شهر حلب عملا پایان یافته و تمدید نشد، ارتش سوریه و هم پیمانانش هدف قرار دادن مواضع عناصر مسلح در شهر خان طومان و شهرکهای اطراف آن را آغاز کردند.

در ریف دمشق نیز نیروهای سوریه و هم پیمانانش چند مزرعه در اطراف مناطق دیرالعصافیر و الرکابیه و زبدین در ناحیه غوطه شرقی را بعد از درگیری های شدید با عناصر گروه تروریستی جیش الاسلام آزاد کردند.

همزمان نیروی هوایی سوریه محل های تجمع گروه تروریستی داعش در منطقه السخنه در ریف شرقی شهر حمص را بمباران کرد و درگیری ها بین ارتش سوریه و عناصر داعش در اطراف دو چاه نفتی شاعر و المهر ادامه یافت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار