یادداشت/ سعید شهرابی فراهانی

پیام رزمایش «اقتدار» به پمپاژکنندگان دروغ علیه ایران

در روز‌های اخیر، نوبت سپاه پاسداران بود تا در جوار محدوده‌ای که رقبا و دشمن منطقه‌ای ایران برای دستکاری آن مترصد هستند، رزمایشی معنادار برگزار کند.
کد خبر: ۵۵۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۳ - 23October 2022

ایرانیان نشان داده‌اند که در حوزه امنیتی قدرشناس هستندگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- سعید شهرابی‌فراهانی، کارشناس مسائل سیاسی؛ در روز‌های اخیر، نوبت سپاه پاسداران بود تا در جوار محدوده‌ای که رقبا و دشمن منطقه‌ای ایران برای دستکاری آن مترصد هستند، رزمایشی معنادار برگزار کند.

معنایی که از شدت وضوح نیازی به بازگو کردن ندارد و پیامش به طور ضمنی این بود که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش و سپاه، ضامن اجرای تصمیمات سیاسی هستند که صراحتاً توسط مقامات ارشد در تهران به مخاطبان درجه یک و دو گوشزد شده است.

جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی در رودربایستی با رژیم صهیونیستی نمی‌ماند و هر کجا حرکت خطا ببیند با آن برخورد جدی خواهد کرد، کما اینکه عملیات‌های ضدتروریستی علیه گروهک‌های تجزیه طلب تحت حمایت صهیونیست‌ها این موضوع را به خوبی جا انداخت. صد البته ترجیح تهران آن است که دوستان، دوستی خود نشان دهند وگرنه از دشمنان که توقعی نمی‌رود.

اگر دوستان شرایط لازم و کافی را پس از اتمام حجت‌های نوبه‌ای و فوق‌العاده نداشته باشند؛ آن وقت جامعه اطلاعاتی و سرپنجه‌های توانمند نیرو‌های مسلح آن، برای انجام مأموریت‌های ابلاغی از کسی اجازه نمی‌گیرند و با کسی هماهنگی نمی‌کنند.

اگر چنین چیزی خوشایند دوستان تهران نیست، می‌توانند با عملی ساختن دوستی و رفق؛ به خود و همچنین ایران کمک کنند.

ایرانیان نشان داده‌اند که در حوزه امنیتی قدرشناس هستند و حتی در هنگام کودتای غافلگیرانه ضربتی یا نبرد با تروریست‌های تکفیری یا براندازی دولت‌های مشروع منطقه و در شرایطی که مدعیان ابرقدرتی خود را عقب می‌کشند، دوستان خود را رها نمی‌کنند.

طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران در مقابل کمک‌های خود انتظار دارد که حسن همجواری رعایت شود. این موضوع از بدیهیات همسایگی مسالمت‌آمیز و خیرخواهانه است. چه تقلای تیم‌های عملیاتی گروهکی و چه تحرکات جاسوسی با هدف ضربه زدن به امنیت‌ملی ایران رخ بدهد، جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران سرویس‌های اطلاعاتی جنایتکار به ویژه سیا و موساد را در ردیف اول بازخواست قرار خواهد داد. همان طور که مشخص است نه آمریکا و نه سرزمین‌های اشغالی، مرز مشترکی با ایران اسلامی ندارند.

در فاصله فروکش کردن «آشوب پارتی» تا دور بعدی عرض اندام جریان نیابتی نفوذ و سیاست‌بازان ابن‌الوقت برای بهره‌برداری و موج‌سواری - در فضایی غبارآلودی که ریشه در جعل، تزویر و پمپاژ دروغ و ریای خوش‌خیالان خام‌اندیش دارد؛ همانانی که از بین مطالبات به حق یا اعتراضات قابل درک مردم، فقط به دنبال «پوست خربزه‌سازی» برای اهل خدمت هستند – فرصت مناسبی برای سربازان گمنام امام زمان خواهد بود تا محل‌های مناسبی را برای قبر کینه‌توزانی پیش‌بینی کنند که گذر از آنها، عبرتی برای اهل دقت باشد.

شایان ذکر است که چنین قبر‌هایی با دستان خود دشمنان ایران و اسلام کنده خواهد شد؛ بدون آن که متوجه باشند که چه می‌کنند و چه در انتظارشان هست. چه در پستو‌های خود فارسی حرف بزنند یا عبری!

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار