فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص):

ظرفیت علمی دانشگاه پدافند ارتش رو به پیشرفت است

امیر «ساعدی» گفت: رخداد‌های علمی و پژوهشی دانشگاه پدافند، امیدآفرین است و نوید چشم‌اندازی روشن در آینده نیروی پدافند هوایی ارتش را می‌دهد.
کد خبر: ۵۸۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ - 03May 2023

دانشگاه پدافند پشتوانه علمی و فکری نیروی پدافند هوایی ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «بیژن ساعدی» فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در جمع استادان و دانشجویان این دانشگاه با بیان اینکه رخداد‌های علمی و پژوهشی دانشگاه پدافند، امیدآفرین است و نوید چشم اندازی روشن در آینده نیروی پدافند هوایی ارتش را می‌دهد، اظهار داشت: ظرفیت علمی دانشگاه پدافند مطلوب و رو به پیشرفت است.

امیر ساعدی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه پدافند همواره نقش خطیری در پیشرفت نیروی پدافند ایفا می‌‎کنند، افزود: دورنمای آینده نیروی پدافند هوایی ارتش ثبات قدرت پدافندی مطلق در منطقه است.

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) افزود: امروز با تکیه بر تخصص دانشجویان فنی و مهندسی دانشگاه پدافند و نیز هم‌فکری و تبادل دانش با سایر دانشگاه‌ها، رویکرد‌های نوینی در طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی به‌وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: شکل‌گیری ابعاد شخصیتی و شکوفایی استعداد‌های علمی دانشجویان توسط استادان مطابق با آموزه‌های دینی، نقش به‌سزایی در تکامل و پیشرفت پدافند هوایی ارتش دارد.

سرتیپ دوم ساعدی تعامل علمی و فکری استاد و دانشجو را امری مهم و ضروری دانست و افزود: خودباوری اولین مولفه دانشجویان در برداشتن گام‌های مثبت و سازنده است.

در این مراسم استادان و دانشجویان برتر علمی تجلیل شدند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها