امام جمعه شهرستان چرداول:

تبعیت از ولایت فقیه خصیصه بارز سپاه است

حجت الاسلام «فریادی» گفت: تبعیت از ولایت فقیه خصیصه بارز سپاه پاسداران است و این ارگان در نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۸ - 16June 2024

تبعیت از ولایت فقیه خصیصه بارز سپاه می‌باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار «احمد آقایی» فرمانده سپاه ناحیه با حجت‌الاسلام «محمدحسن فریادی» امام جمعه شهرستان چرداول دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «فریادی» امام جمعه شهرستان چرداول در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران تبعیت از ولایت فقیه را خصیصه بارز پاسداران دانست و اظهارداشت: سپاه پاسداران در نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.

وی افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه نظام و خدمت به انقلاب با تمام توان و تجهیزات در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی و... در خدمت انقلاب و نظام است.

این مسئول ادامه داد: سپاه پاسداران در حل بحران‌های ابتدای پیروزی انقلاب و نیز در طول جنگ تحمیلی نقش کلیدی داشت و پس از پایان جنگ نیز از توان مهندسی رزمی خود برای سازندگی کشور استفاده کرد. 

سرهنگ «احمدآقایی» فرمانده سپاه ناحیه چرداول در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان شهرستان تنها راه موفقیت در مسائل و امور کاری را تفاهم بین ادارات دانسته و از آمادگی سپاه پاسداران برای همیاری و کمک به حل مسائل مرتبط با شهرستان چرداول خبر دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار